Tuesday 1 May 2012

'Thank You Cikgu! Giveaway by Mala Nasohah'

Assalamualaikum..

Kali ni nak join GA pulak..First big thanz to Siti Zarinah seba tag saya untuk join segmen ni(^_^)

          

Ucapan buat guru tersayang:
Kehadapan cikgu ku yang tersayang Puan Rahayu Bt Kasman,terima kasih atas curahan ilmu yang telah cikgu berikan kepada saya selama ini.Tanpa curahan ilmu dari cikgu yang tidak pernah mengenal erti penat lelah saya tidak mungkin menjejakkan kaki saya ke menara gading pada masa ini.Sesungguhnya segala keringat Cikgu dalam mendidik anak bangsa sememangnya terpatri dalam ingatan sepanjang zaman.Semoga di Hari Guru 16 Mei ini cikgu di limpahkan kesihatan yang baik dan tenaga yang kuat  untuk terus mendidik anak bangsa menjadi pemangkin kecermelangan Negara.Selamat hari Guru buat semua cikgu yang pernah mengajar saya terutama di:

  • Sk Pontian,Rompin,Pahang
  • Sk Bandar Endau,Mersing,Johor
  • SMK Ungku Husin,Endau,Johor
  • SMK Seri Kundang,Rawang,Selangor
  • SMK Bukit Gading,Sg Buloh,Selangor
       
               
Dan buat semua guru di Seluruh Malaysia,SELAMAT HARI GURU(^_^)

Tag:

1 kaki blogger komen:

 
Copyright© All Rights Reserved by Akmaluv90@blogspot.com