Tuesday 15 May 2012

Segmen "Saya Blogger Hot" by Chegu Along

Assalamualaikum..

Next segmen nak join segmen oleh Chegu Along..Terima kasih ye ajak saya join..(^_^)Walaupun saya bukan blogger hot tapi saya tetap join.hikhik..

               Create your own banner at mybannermaker.com!
                 KLIK UNTUK JOIN

Tarikh tutup segmen:16 Jun 2012

Saya nak tag mereka untuk join:

5 kaki blogger komen:

Unknown said...

hi.. singgah dri segmen yg sama... hot nye dia....

http://5zol-saidsomething.blogspot.com/2012/05/segmen-saya-blogger-hot.html

Qaseh Qistina said...

hi..follow sini jgk..eh dari uum jgk ye? sama la..tp da abis blaja..

~LoVE PiNk~ said...

singgah cnie..

wish u luck..

hehehe

Raffhanah said...

balas singgahan.. :) dari segmen yg sama :)

Beiby Yatie said...

segmen nie kita pun dah join..hehe..
gud luck pwen :)

 
Copyright© All Rights Reserved by Akmaluv90@blogspot.com