Saturday 26 May 2012

Gadis Pecinta Pink Kena Suprise?

Assalamualaikum..

Hari ni terlalu banyak benda yang ingin saya kongsi kan dengan korang semua..Semua nya mampu membuat kan diri ini senyum selalu..Hari ni memang banyak kezutan buat diri ini..Nak pilih yang mana satu nak di kongsikan dulu pun sampai pening..Sebab semuanya sangat-sangat gembiralah..

Jadi setelah berfikir-fikir dua tiga empat lima enam tujun lapan kali terus pilih nak post entry pasal diri ini yang telah di suprise kan .Sungguh di luar jangkaan..tak bajet langsung yang diri ini di suprise..Memang sangat-sangat terharu bagai ketinggian Gunung Everest lah..Sampai saat,minit,jam ini pun ketidakpercayaan lagi..Tetapi setelah berpuluh-puluh kali tekan keyboard ke halaman itu..Ya,memang benar dan lagi nyata dan sahih memang yang tertera di screen itu saya aka Gadis Pecinta Pink..Serius sangat-sangat teruja saat itu..Rasa nak menjerit-jerit je..Tapi diri ini masih mampu mengawal perasaan itu..

Mesti korang nak tau saya kena suprise apa kan kan..Saya sebenarnya telah di suprise oleh pemilik blog BUNGA HATI MAMA aka kak ARINA yang telah menghadiahkan saya satu header yang sangat-sangat awesome,comel,sweet dan cute..Memang saya tak sangka betul saya yang terpilih untuk di suprise di antara kalangan pembaca di blog BHM..Saya datang ke blog kak Arina sebagai pembaca yang amat suka kan hasil kreativiti beliau..Saya suka amat  tengok doodle-doodle yang kak Arina hasilkan memang sangat cantik semuanya dan saya telah mengambil beberapa doodle hasil nukilan kak Arina sebagai koleksi..Korang boleh terjah blog kak Arina kat link bawah tu,tengok hasil doodle beliau semua nya sangat cantik tau..


              
              http://wwwmarina-arina.blogspot.com/

Korang nak tengok tak header yang kak Arina hadiahkan untuk saya..Jom tengok kat bawah ni..jom jom..

             

             KLIK SINI TENGOK SAYA DI SUPRISE

Comel kan kan kan.Sebab kecomelan header yang kak Arina hasilkan untuk saya,jadi saya pun menukarkan header blog setelah dua blog guna header yang sama kan.So,hari ni bertukar..hakhak..Ape-ape pun jutaan terima kasih buat kak Arina yang sudi hasilkan header untuk saya..Saya memang suka amat sebab header ni comel sangat..Lagi-lagi saya ni jenis tak pandai nak buat header,,kekurangan daya kreativiti..hukhuk..Sekali lagi terima kasih kak..Sayang akak lebih-lebih..hakhak..peace(^_^)

                 

10 kaki blogger komen:

dya nasir said...

kalau akak arina buat header mesti cantik..hihi

Anonymous said...

wahhh..untunglah..cantikk... :)

Arina Shamsul said...

anyonyo..sayu lak hati kakak baca entri kamu ni dik...huhu.

terharu sangat dengan pujian dan penghargaan itu padahal apa yang kak beri bukan besar sangat pun..kalau nak dibandingkan dengan sokongan yang kamu berikan.terima banyak2 dik ..:)

muah2...:)

take care..sayang kamu juga :)

Unknown said...

tahniah .. gembiranye dia :D

9n0L4 said...

kiutnyeeee. untunglah die. ;)

By SAFF said...

comey nye..:)

YumeeDream said...

waah :)) bess nyee akak :^^

haryati said...

beshnye dia dapat header baru...selalu gak jenguk blog Bunga Hati Mama tu...

Aindewww said...

cntiknya header..!!
:)

Chic Na said...

kiutnya.. sesuai ngn tuan blog ni. :)

 
Copyright© All Rights Reserved by Akmaluv90@blogspot.com