Friday, 25 May 2012

Kepala tersangkut jeriji

Assalamualaikum...

Hari ini otak pun agak kekecelaruan..Idea banyak tapi tak tertaip lagi entry-entry ..So,baik kongsi kisah  ni kat korang..Kisah seorang kanak-kanak yang kepala nya tersangkut kat jeriji..Err.seram tengok..kesian kat budak ni..Hampir meragut nyawa kalau tidak di ambil tindakan segera..Lemas kot tercekik kat jeriji tu..Tapi ape-ape pun kanak-kanak tersebut berjaya di selamatkan dengan bantuan orang ramai..Alhamdulillah...

                CEMAS...orang ramai cuba mengeluarkan kepala Farah Fitrina (dalam bulatan) yang tersangkut 
di jeriji pintu pagar.



P/s:Korang nak tahu lebih terperinci boleh baca kat MyMETRO

Terima kasih sudi baca(^_^)


10 kaki blogger komen:

ain vanilla said...

konpem sakitt . essh . bahaya

CikZaitul said...

hye..salam kenall.
dah bace mata di korek tuh??
lagi SEREMMM... -__- "


done follow u .. :)

Haryati::Faizal said...

camana la dia bley buh kepala dia kat situ, budak2 mang kdg2 nakal sket...sib baik bley keluar.

acik teyha said...

haih..kesian nye..bahaya betul lah..

Fiza Diaries said...

mesti budak tuu trauma..

Fiza Diaries said...

mesti budak tuu trauma..

Nyue said...

kesian nyer dgn budak tuu...hope ok

siti zarinah said...

di tag di http://szgiveaway.blogspot.com/2012/05/1st-giveaway-by-nina-kiki.html

ERYZA said...

Ngeri. Kesian kat adik tu....

ERYZA said...

Ngeri. Kesian kat adik tu....

 
Copyright© All Rights Reserved by Akmaluv90@blogspot.com