Thursday 17 May 2012

Nak Review follower ke 900 tapi tak boleh...

Assalamualaikum..

Akhirnya..petang ni baru boleh bukak blog..Hari ni kesibukan sebentar menyiapkan assignment..Lega sangat sebab dah siap dan submit sekali..So,bila online je firstly bukak blog kesayangan ni dulu..then bila bukak dah ada follower ke 900 rupanya..Thankz kat awak yang ke 900 sudi follow blog saya..Saya nak review blog awak tapi awak tak letak link blog..Bukak profile pun tak boleh..grrr..Dah mission impossible pulak saya ni..Nak terjah blog awak pun tak boleh tau..

Yang saya dapat ni jela..Amik kat follower picture.Kalau anda sedang membaca entry ini  meh-meh kasi link blog nak terjah..hikhik

            
                ROSMI AMIT

Apa-apa pun jutaan terima kasih buat semua yang sudi follow blog saya tak kiralah anda follower yang ke berapa yang penting anda semua sangat-sangat awesome(^_^)



2 kaki blogger komen:

anys nadhilah said...

aloo , ruginya ... congrate dear ! lagi 100 ! :D

Syukri Mohtar said...

dah 900 follower tu...congrats =)

 
Copyright© All Rights Reserved by Akmaluv90@blogspot.com