Saturday 12 May 2012

Saya suka blog ini!!

Assalamualaikum..

Selamat hari sabtu semua..Sedang apakah kamu semua?hikhik.Okeylah petang ni rasa nak kongsi belog yang  banyak saya rujuk untuk menghiasai belog saya yang tak seberapa ni.Dulu ingat lagi masa first buat belog jenuh kot cari pelbagai tutor nak buat blog.Yelah time tu,takde sape pun nak tolong kita,Tanya kawan semua ,hampa je semua tak tau..Last-last usaha sendiri sampai nak juling mata ni duk hadap laptop..hikhik.Kalau korang nak tau saya selalu rujuk kat blog ni untuk tutorial blog:

1)FizGraphic
2)Jombinabelog
3)Lyssa

Blog diorang ni mudah nak paham.Senang nak ikut step by step tutor diorang.Korang yang baru nak berblog macam saya boleh rujuk blog diorang kalau nak smart kan blog korang.Ingat lagi dulu kan ikut tutor Apit nak wat header.Semangat kobar-kobar time tuh..Yelah nak wat header sendiri,last-last jadinya tidak jugak.Saya ni kurang kesenian hahaha..



  Cubaan pertama saya..haha..macam kanak-kanak riang kan..Ada teddy bagai.

Header yang saya guna sekarang di hasilkan oleh sahabat blogger Rien Rose..Sungguh comey..rasa sayang nak tukar header lain..hikhik.Kalau korang selalu ikut tutor mane?cer kongsi-kongsi sikit,,peace(^_^)
         

       
   

9 kaki blogger komen:

Unknown said...

fiza pun selalu refer tutorial Lyssa jugak.. memang mudah nak faham.. just ikut step by step jee.. btw header pecintapink shomellll sgt.. fiza suka! hehe.. ^_^

Pecinta pink^^ said...

fiza thanx dear: awk selalu komen..suka2:)

humairaazni said...

comelnye ade teddy tuh :)

Unknown said...

hmm~~ kalau aku slalu rujuk blog lyssa...
hehe....

humairaazni said...

srious comel sngat hader tuh .. nape tak gne ?? simple jer kowt lawa

Pecinta pink^^ said...

aisyah:hehe..maseh..nati kita nk blaja wat header la
anuar:sy mula2 knal tutor jombinabelog dlu,,then bru tau ada tutor lyssa..dua2 best

9n0L4 said...

comel nyeeee header tu. sempoi je. ;)

✿ Nani ツღ said...

header teddy tu comel la...teddy tu auwww comelnya !!! suka2...

Nani pun masa baru2 wat blog (cehh mcm dah lama ada blog) haha...refer tuto lyssa gak..lepas tu belajar main koding sendiri...hehe...

Flavnesz said...

selalu ikut tutor lyssa jugak... kadang2 wan hazel.. ututo una pun ikut jga...:D

 
Copyright© All Rights Reserved by Akmaluv90@blogspot.com