Sunday, 27 May 2012

"Segmen Dalca : Bloglist June"

Assalamualaikum..

Hari ni nak join segmen bloglist June oleh Dalca..Terima kasih ye ajak saya join..Firstly nak join segmen ni mesti lah ikut syarat yang di tetapkan...itu harus ikut..

              
                KLIK UNTUK JOIN

Kena Jawab 3 soalan:

1.Soalan Umum : Filem Melayu apakah mendapat kutipan paling banyak pada tahun 2012 hingga kini?
Saya tak tahu sangat..tapi saya Saya rasa Adnan Sempit 2 kot..hakhak..

2.Soalan Logik : Edisi Dalca manakah yang paling diminati? 
Edisi Coretan Dalca(^_^)

3.Soalan Ilmiah : Siapakah wanita yang tidak mempunyai haid dan nifas?
Wanita yang sudah putus haid(menopaus)

Saya nak tag:
Tarikh Tutup:1 Jun 2012

Done(^_^)


4 kaki blogger komen:

aisyah humaira' said...

alamak,kena tag ! insyaALLAH niera join :)

محمد شهريل القنيطري said...

thanks join... moga berjaya erkk..kita tengok siapa yg kena..hehe

Cahaya Hidup said...

TQ tag CH........I/allah,join nnti.... :)

KhaiRul Azmi said...

tahniah....
datang dari segmen sama...dah follow
follow saya kalau sudi pemenag no 4

http://ciffahmimalomuchacha.blogspot.com/2012/05/segmen-dalca-bloglist-june.html

Sila datang yer kat segmen sya ajak rakan2 lain

http://ciffahmimalomuchacha.blogspot.com/2012/06/segmen-1-malaysia-1-blogger-1-generasi.html

 
Copyright© All Rights Reserved by Akmaluv90@blogspot.com