Friday 25 May 2012

Personaliti Warna Pink

Assalamualaikum..

Korang ingat lagi tak?Semalam saya ada post mengenai KENALI WANITA MELALUI WARNA KEGEMARAN.So,hari ni saya nak sambung sedikit lagi mengenai warna pink a.k.a merah jambu pulak.Di sebabkan ada di antara kawan-kawan yang tanya warna pink tak de ke?Jadi saya pun selidik lah  serba sedikit mengenai personaliti orang yang gemar warna pink..Hasilnya jom baca kat bawah ni:

Warna Diri : Pink ( Emosional)

POSITIF
Terbuka
Tenang
Menghayati
Rasional
Kreatif
Kasih-sayang
Keriangan
Pemurah
Kematangan
Tersendiri

NEGATIF
Sensitif melulu
Serius
Penarikan diri
Pemarah
Termenung
Kebencian
Kesedihan
Kedengkian
Cemburu
Pemalu

Kebenaran dan kesahihan personaliti ni bergantung kepada korang,,tak semestinya ape yang  tertera ni sama dengan personaliti korang kan..Tapi,bagi saya memang personaliti kat atas ni ada sama sedikit dengan saya..almakum lah,kita kan pecinta pink,.,hakhak(^_^)


                  
             





9 kaki blogger komen:

Farah Fauzi said...

okey..sy mmg suke sgtt kaler pink...err... yg positive tuu..ade laa bbrpe point yg same..but yg negtif..sume same kowt...hee~ ^_^v

aisyah humaira' said...

wah !!! suka nya :D
niera pun pecinta pink jugak .. hi3 ^^

acik teyha said...

manarik :)

NASZ said...

memang ada sikit personaliti tu dengan owner blog ini. hehehe.

From,

Nasz

MOHD NASER.COM

Unknown said...

TT pemalu upenya ... yay

patutla guys jarang teramat suka pink hehe

✉ ¥ana Fauzi ✉ said...

Thanks share , ada sama dengan saya sikit , haha .

mr.D said...

kalo warna merah camna pulak..ehheeh

Choki said...

Pink eh? O___o" Hehe

RaimiSyazwan said...

Nice info..

 
Copyright© All Rights Reserved by Akmaluv90@blogspot.com