Tuesday 15 May 2012

Blog Di Review dan Terpilih(^_^)

Assalamualaikum..

Selamat hari Selesa korang..Saya baru je selesai membuat add drop subjek untuk semester depan.Memang pening lah kan.Ini pun tak selesai lagi 'meng' add kan subjek..Tak boleh add satu subjek lagi..grrr,,geram jangan lah cakap.Last-last ke blog juga menggembirakan hati ini..hikhik..

Buka-buka je blog ada tiga benda yang buat saya gembira,,hikhik..Nak tau pe tak?jeng jeng jeng..kasi suspen sikit...

1)Blog saya telah di Review oleh kak Tihara sebab saya menang GA Ayesha Ramlee.Sticky post 24 jam kawan-kawan..suke suke suke(^_^)

             Pecinta Pink^^
                  KLIK SINI TENGOK BLOG SAYA DI REVIEW

2)Blog saya terpilih antara 20 blog terbaik bulan Mei oleh blogger Hilmi Razali..Wah bukan main best lah saya kan bila blog yang tak seberapa ni terpilih..Rasa di hargai pulak..hikhik



Blog saya yang kedudukan no8 tau..hee

3)Blog Saya tersenarai dalam bloglist HasrulHassan.com .Harap-harap ni satu platform untuk saya jadi lebih rajin untuk blogging..hikhik.Maseh ye HH..Jasamu di kenang..Hikhik..

               HASRULHASSAN.COM™

                  JOM TERJAH BLOG HH

Okey lah kawan-kawan sehingga berjumpa lagi sebentar lagi..hee..peace(^_^)

            
           

8 kaki blogger komen:

Saya Disini said...

gud luck

NoorBieLover said...

wah...tahniah2..mmg layak pun kna review..hihhi

Anonymous said...

tahniah sayang... @_@

ejulz said...

tahniah.. :)

ejulz said...

tahniah.. :)

Luahan hati said...

wahhh tahniah ye :)

Anonymous said...

tahniah awak :)

Pecinta pink^^ said...

saya di sini,noor,rafflesia,ejulz,uncha and deqja thanz ye..hikhik(^_^)

 
Copyright© All Rights Reserved by Akmaluv90@blogspot.com