Sunday 13 May 2012

Review blog follower ke 800(^_^)

Assalamualaikum

Okey,di petang yang sungguh damai ini..ingin diri ku Review blog follower yang ke 800.Terima kasih kerana sudi jadi follower saya yang ke 800

           
                JOM TERJAH SINI

Ni  ada sedikit biodata follower yang ke-800 saya.Copy & milo dari blog si comel ni..hikhik

• My full name is Nur Nabilah binti Che Hashim
• Friends used to called me Bielah, Nabilah
• Turn 14 years old on 23 October 1998
• Currently home at Tanah Merah, Kelantan
• I am the youngest from 6 siblings

Apa yang penting blog adik ni pun macam saya pink.Kita geng okey dik..geng pink pink..hahaha..Aih.tak sudah sudah dengan pink saya ni kan kan..lalalala



 Yang kotak merah tu follower ke 800 saya(^_^)

Sekali lagi jutaan terima kasih untuk semua yang singgah ke blog saya yang tak seberapa ni..korang best!
            
            

4 kaki blogger komen:

Yusz said...

Alahai saye cepat sket je..799..hehe

✉ ¥ana Fauzi ✉ said...

Singgah la sini , blog kite wrna pink ugak , hewhew...lalalal .

Farah Fauzi said...

alaa.. nape tak review blog kite?? hihi.. :D

Nabilah Hashim said...

thankyouu ;) geng pink ye kak !

 
Copyright© All Rights Reserved by Akmaluv90@blogspot.com