Sunday 20 May 2012

Blogger Wanita Blogger Lelaki sama Terbaik

Assalamualaikum..

Kali ni saya nak sambung lagi part blogger yang hebat-hebat belaka..Kalau semalam dan kelmarin saya menaip BLOGGER WANITA dan BLOGGER LELAKI tapi kali ni saya gabungkan Blogger wanita dan blogger lelaki sekali dalam satu entry..Mane datang idea ni pun saya tak tau lah.Sementara masih ada idea yang mencurah-curah  ni layan je..hahaha..Harap korang tak kecik hati walau saya tak taip semua nama korang..Korang semua tetap blogger yang hebat-hebat belaka.Saya pilih blog-blog ni pun atas dasar saya selalu blogwalking di blog mereka.Itu sahaja..tak de pilih-pilih kasih sayang,,hikhik


1)Sis 92

         Blog Sis92
              http://blogsigadis92.blogspot.com/

Saya selalu singgah di blog sis sebab dia sangat rajin membalas chat di fibox saya.sangat-sangat rajin.So,takdelah fibox saya sunyi sepi kan..hikhik.Blog sis sama macam saya pink pink gitu kan..like lah sangat-sangat..hee

2)Iena Eliena

         
              http://www.ienaeliena.com/

Blog cik Iena pun saya suka sangat.Blog die sangat colourful lah.Banyak tips dan petua kat blog Cik Iena.Cik Iena pun sangat rajin balas komen walaupun die sibuk amat..


3)Si Jebat

            aku si JEBAT

                http://akusijebat.blogspot.com/

Blog Encik Jebat ni pun saya selalu blogwalking..Salah satu segmen yang saya join dulu dari Encik Jebat banayk bantu saya sampai ke hari ni semangat nak berblogging..Blog beliau pun best..Banyak Info terbaru.Sentiasa up to date..

4)Hazwan Hairy

            Hazwan Hairy
                  http://fanomena.blogspot.com

Blog Hazwan Hairy pun selalu jadi tempat untuk blogwalking.Dapat tau blog beliau masuk dalam majalah remaja bulan Mei ni.Fuhh,untung lah ye..hikhik..


5)Nabila Medan

                    
                       http://nabilamedan-taipmenaip.blogspot.com

Blog adik ni pun saya selalu terjah sebab ada tutorial,ada freebies.saya sudah tentulah suka.Sebab memudahkan saya nak edit blog suatu hari nanti

5)Mr Eraz Fadli

           Mr. E'raz Fadli
                   http://blueranger-theonlyone.blogspot.com/

Blog Mr Eraz hari-hari kot terjah sebab beliau sentiasa update the latest new.So,senang lah saya nak tahu macam-macam.Daripada tak tahu terus tahu kan.So,korang harus terjah jugak okey!


Okey lah,setakat ni sahaja untuk hari ni,semoga bertemu lagi di part yang belum pasti ada ke tidak..sebab idea tidak tumbuh lagi..Hakhak..Peace(^_^)


Terima kasih,sudi baca.Dah baca komen sekali ye..hikhik


                  


11 kaki blogger komen:

ain'syaa said...

kak iena ada ^^

Luqman Zakaria said...

xkenal pon semua blogger kat atas,,yang selalu arep blogwalking pon blog mr. eraz fadli..huhu~

Nasz said...

Memang blog yang terbaik. Best blog-blog ni.

Unknown said...

haha ..betul ..taknak buat pasai SP ke ? hehe ... :P

Unknown said...

thx for the info
aku mmg tgh cari2 blog yang selalu update n terbaek
bukan pe, im newbie so nak amek inspirasi wakaka

Unknown said...

^_^
yup! masing2 ada kelebihannya
mcm sis ni, masih tak reti nak merangkak. masih sgt2 baru dlm dunia blog ni
keep it up dik..

Cikrosecute said...

Betul tue...akak sokong..

hazwan hairy said...

macam mna kami xperasan?uwrghhh tq akma sbb pilih kami....hehe...kmi rsa lah nnti ampa akan review khas kami pnya..haha

Anonymous said...

ya allah..knp sis tak perasan entri ni ..sory ye lambat tau huhu
time kasih pinky2 :D

Unknown said...

as'salam... sori 2 3 ari ni line sy x brapa ok.. bru arini dpt bw..
t.kasih byk review blog sy :)
alamak hepinya hehe

Remaja Elit said...

Hehe blog FR tak femes (*_*) ajar skit nak femes amos kus kus

 
Copyright© All Rights Reserved by Akmaluv90@blogspot.com