Friday 18 May 2012

Blogger suka bila?

Assalamualaikum..

Korang nampak kan tajuk kat atas tu?blogger suka bila?agak-agak korang lah kan blogger suka apa eh?Okey,berdasarkan pandangan saya yang tak seberapa ni kan.Blogger sangat-sangat suka bila kita:

1)Post entry pasal tips/petua

  • Tak kiralah tips ape pun.Contoh petua kecantikan,kesihatan,cinta dan lain-lain.For sure ramai blogger yang komen.so,boleh lah penuh kan Notification box..hee
2)Post entry cara nak dapat Income dengan Nuffnang
  • Tak dapat di nafikan Nuffnang salah satu sumber pengiklanan yang menjanjikan income.Walau tak banyak sikit mesti ada.So,bila je post je pasal Nuffnang confirm ramai yang suka.Yelah memasing sibuk nak tau gak macam saya.Very the excited you all..Hikhik
3)Post entry pasal artis/sukan
  • Haa ni pun boleh tahan blogger suka,Nak-nak ada gosip pasal artis..kalau sukan pasal bola for sure orang ramai minat baca..Even silent reader pun banyak.Boleh lah naik kan pageview kan..Traffic pun boleh jugak naik bertingkat-tingkat,,
4)Segmen/Giveaway
  • Kalau segmen dan giveaway ni saya paling suka.Boleh tambah kenalan.Kenal ramai blogger lain kan.Korang pun suke jugak kan kan kan.Ada nasib baik sikit yang mane-mane kita join ada hadiah,ada tuah boleh menang hadiah..
Tu je lah yang saya dapat setakat 2 bulan saya berblogging ni.Nanti kalau ada lagi kita share-share lagi ye..hikhik.Sebelum tu,korang jom lah join segmen saya yang kat bawah ni..Klik link tuh kalau korang free nak join tau,,Terima kasih semua(^_^)

                    

5 kaki blogger komen:

bukanretis said...

blogger suka cerita ttg diri sendiri. mcm belog bukanretis tu. hoho

Hanif said...

sama suka cerita sendiri2 tapi kalau kepala tengah buntu...suka ambil berita global yang pelik2

9n0L4 said...

dua bulan dah 900++ follower? terbaik lahhh. ;)

Unknown said...

saya suka kalau blogger tu rajin post entry tak kiralah cerita apapun....

Anonymous said...

blogger suka lukis dodol macam sis macho haha

 
Copyright© All Rights Reserved by Akmaluv90@blogspot.com