Friday 25 May 2012

Review Follower ke 1000

Assalamualaikum..

Alhamdulillah semalam blog Gadis Pecinta Pink telah mencecah angka follower 1000.Tepat pukul 10 malam semalam blog ini telah mencecah angka follower sebanyak 1000..Sesungguhnya saya amat berterima kasih kepada follower yang ke-1000 blog ini..Saya tak jangka pun akan dapat 1000 follower dalam masa dua bulan lebih saya dalam dunia blogger..

Okey jadi di kesempatan ini,jom kita semua berkenalan dengan follower ke 1000 blog saya ni...


Dalam kotak merah itu follower ke 1000 blog saya(^_^)


                               KLIK SINI
                     


Serba sedikit tentang follower ke 1000 blog saya..Print screen dari blog kak Fatmasha..hikhik..
Okey ape-ape pun saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada anda semua yang sudi singgah ke blog saya..Segala sokongan anda semua terhadap blog saya amat-amat saya hargai..



                     

                 

5 kaki blogger komen:

acik teyha said...

hai..sekejap je dah 1000..sy tak lepas2 lagi :(

Eiqa azra said...

tahniah ye.. follower dah sampai 1000.. :)

kYna 'cAnGgiH' said...

wahh bestnye~~
sy cume jd follower ke 999 :)

Unknown said...

tahniah

nape blog saya sorang je follower wakaka

Lily RIna said...

wah, tahniah :)

 
Copyright© All Rights Reserved by Akmaluv90@blogspot.com