Sunday 27 May 2012

Saya menang lagi!!

Assalamualaikum..

Entry ni saya buat special lagi istimewa lagi khas untuk review beberapa segmen dan contest yang saya menang lagi beberapa hari lepas..Alhamdulillah,rezeki datang lagi..Actually,dah tahu dua-tiga hari lepas lagi..lepas saya menang contest Hazwan Hairy hari tu,Nak update hari tu juga takut nanti korang jemu pulak baca entry pasal menang hadiah bagai hari-hari..hehehe.So,hari ini di sebabkan idea kosong lagi zero,jadi hari ni paling terbaik saya nak cerita kat korang..hikhik

So,untuk pertama-tamanya..saya telah menang Random Giveaway by  Aira Amir dan Miss Chunji..Saya menang dua hadiah iaitu untuk top referral dan topup..Dua terus sekali menang..hakhak..sesungguhnya saya sangat gembira..kihkih..


Seterusnya,menang dalam Contest KAMIL KAHAR..Walau bukan menang hadiah utama..tapi tetap menang untuk 5peserta bertuah..Sungguh bertuah diri ini..hakhak..


Last but not least nak tunjuk header dan doodle untuk dua segmen yang saya join hari tu:


Doodle dari BUSYRA..Comel kan..suka mata doodle tuh..comey nyer...



Ni header saya dapat dari segmen  AKMADANIRA..Pun saya suka sangat..Bertambah lah koleksi header saya..hikhik..
            
Okey kawan-kawan,tu jelah yang saya dapat setakat ni..tak banyak mana pun..Tapi saya bersyukur sangat..ada jugak rezeki saya..Alhamdulillah..
                   
                        
               

15 kaki blogger komen:

nyna amani said...

Wa.. lucky nya dia.. Congrate! :D

Nisha said...

samalh ngan saya.. tahniah ya!

Unknown said...

ni baru permulaan kot ... future lagi banyak woo

aisyah humaira' said...

tahniah ! :D

Beiby Yatie said...

tahniah pencintapink .. memang rezeki kamu :)

Siti Hajar Noh said...

wah....tahniah2!!!!!

Asilah Syiela said...

wahh .. byknyer hadiah .. untung la die .. congrate yeh .. :)

haryati said...

tahniah akma....

Unknown said...

untung la menang .. haha

Unknown said...

tahniah !!!


saya je xde lagi rezeki nak menang lagi.. :)

Ardini Izzati said...

Unttunglaa. Saya tak pernah menang pape pon :'/

Deq's Qienz said...

wahhh..bestnya dia menaggg..

tahniah dikkk..

Fakhrul Haiyin said...

untunglahh! lucky XD

::azmina nordin:: said...

tahniah akak..saya tag akak di http://testingsaja-saja.blogspot.com/2012/05/1st-giveaway-by-iena-eliena.html

Anonymous said...

wahh,
syukur alhamdulillah... taniah awak!

 
Copyright© All Rights Reserved by Akmaluv90@blogspot.com