Tuesday 1 May 2012

[SEGMEN] Pencarian Bloglist Empayar Fariz Reza™

Segmen ketiga petang ni nak join Segmen Fariz Reza.By the way terima kasih ye ajak join(^_^)

Dari Tuan Penganjur/Penakluk Fariz Reza ,

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada Pembaca FR , baiklah sempena sudah setahun FR ber-blogging dan Empayar FR pun sudah setahun umurnya di sini dengan rasa berbesar hatinya ingin mengumumkan bahawa:-
  • FR sedang mencari rakan sekutu yang baru untuk dijadikan bloglist di dalam blog
  • Jika anda mahu mengikuti pencarian ini sila ke [ www.trainerfariz.blogspot.com ] atau 
  • [ http://trainerfariz.blogspot.com/2012/05/pencarian-bloglist-empayar-fariz-reza.html ] 
  • Tarikh tutup penyertaan pada 12 May 2012
Dari Penganjur pencarian bloglist: Fariz Reza(FR)

          

Nama Blog dan URL blog(Homepage) :
Gadis Pecinta Pink &  http://akmaluv90.blogspot.com/ 

Nama Pena(profile) anda di blog:
Pecinta pink^^

Nama ID Facebook ( sila isi dengan lengkap , URL tak perlu) :
Aidatul akma

Satu Perkataan menceritakan blog saya : 
Sweetz(^_^)

(Optional) Namakan satu pahlawan islam yang anda kenali:
Saidina Ali


Follow FR (ya atau tidak) :
Dah follow FR

Mengenai blog saya:
Blog saya merupakan pada mula nya berasal dari sebuah assingment Aplikasi komputer dalam pengurusan.Kami diberi assingment kira-kira 1 bulan lebih yang lepas..So,dengan rasa berat hati sebab tak pandai wat blog saya gagah kan diri juga sebab assigment ni salah satu markah course work,Akhirnya setelah beberapa jam terhasil lah blog pink saya yang tak seberapa ni hasil berpuluh tutorial yang saya sendiri belajar wat sampai dah berpinar mata ni.Blog saya ni takde skop tertentu.Ikut jiwa saya saat nak menghasilkan nukilan..hikhik.Kini sudah sebulan lebih berjinak dengan dunia blogger...

Tujuan Berblogging:
Nak kenal lebih ramai lagi rakan blogger.nak blog lebih dikenali ,nak trafik tinggi dan sudah semestinya nak dapat markah tinggi dari pensyarah hasil berblogging ini..hikhik..tinggi betul impian kan..hope eveything gonna be ok kan(^_^)

3 kaki blogger komen:

Fariz Reza [FR] said...

Assalamualaikum...
(^_^) terima kasih ya...sebentar lagi akan diupdate senarai peserta...tahniah sebab anda yang pertama ...

owh berasal dari assingment...erm i see......

Fariz Reza [FR] said...

Allahuakbar!! (T_T) sori sori...
aduh dah susahkan awak tuk bukak baik dan ubah entry tu..sori tau....kalo awak tertingal pun takpe...sebab FR updated kemudian (^^_) thanks ok...
keep in touch together dari 2 2 blog ok : )

Siti Hajar Noh said...

wah..rajinlah join blog. hajar x de masa byk skrang ni.. :(

 
Copyright© All Rights Reserved by Akmaluv90@blogspot.com