Monday, 21 May 2012

Sesaat Kau datang

Assalamualaikum..

Sebelum melena kan diri layan dulu lagu ni.Makin ku dengar makin best pulak lagu kak Ramlah ram dengan Sleeq ni.So,layan dua-tiga kali baru tido..jom nyanyi dalam hati bersama-sama..lalalala

Sesaat Kau Datang……..
Sesaat Kau Hilang………
Kemunculan dirimu…..
Penuh misteri

Kau Mendekat…
Kau Menjauh….
Kau tinggalkan diriku…
Sesudahnya kau membuang
Mencampakkan aku…

Its not that i dont love you
I just dont want to hurt you
I cant let go of all the good times we share together

I hate to be cold but i got to let you go

Sungguh kejamnya dirimu….
Mengkhianati cinta yang ku semat di jiwa
Kau hancurkan segala harapan…
Kau remukkan cinta yang telah kita bina…..
Ha….Ha…..Ha…Ha.…Ha…..Ha…

Jika sudah kau mencintai dia
Putuskan aku dengan baik caranya
Walaupun sakit hati ku rasa
Sesungguhnya aku tak rela……..
Kerna hatiku masih mencintai
Dirimu dengan sepenuh hati…
Tapi ku ikhlas melepaskanmu…
Karena aku manusia biasa…..

Nothings easy girl
Nothings easy girl
Aint nothings easy i hope you understand me girl
Nothings easy girl
Aint nothing in this world
Could ever compare to what we had
Whats gone

Sungguh kejamnya dirimu….
Mengkhianati cinta yang ku semat dijiwa..
Kau hancurkan segala harapan…
Kau remukkan cinta yang telah kita bina…..
Ha..Ha..Ha..Ha..Ha..Ha..Ha..Ha..

Jika sudah kau mencintai dia
Putuskan aku dengan baik caranya
Walaupun sakit hati ku rasa
Sesungguhnya aku tak rela……..

Jika sudah kau mencintai dia
Putuskan aku dengan baik caranya
Walaupun sakit hati ku rasa
Sesungguhnya aku tak rela……..

Jika sudah kau mencintai dia
Putuskan aku dengan baik caranya
Walaupun sakit hati ku rasa
Sesungguhnya aku tak rela……..
Kerna hatiku masih mencintai
Dirimu dengan sepenuh hati…
Tapi ku ikhlas melepaskanmu…
Karena aku manusia biasa…..

Tiada salahku kepada dirimu
Kau buatku sengsara
Kau buat kecewa
Ku Harap ada karma
Yang datang kepadamu……kepadamu


            

P/s:yeahhh dah siap pun assigment  baru boleh tido lena..zzzzzzzzzzzz(^_^)

5 kaki blogger komen:

SumeSakan said...

yup antara lagu sedap d dengar jugak bagi saya....huhuhuhu

Sa Fa Az said...

^__~

icumm said...

Selamat Datang Bulan Rejab :) Bulan Allah..sama2 kita merebut manfaatnya :)

http://icumm-icum.blogspot.com/2012/05/selamat-datang-bulan-rejab-bulan-allah.html

KorN said...

kak melah... tak suke sgt dgr... tpi asik lgu ni je ade kat redio, dgr jugak lah...

ejulz said...

peminat kak ramlah rupanya.. ehehehe

 
Copyright© All Rights Reserved by Akmaluv90@blogspot.com