Tuesday 15 May 2012

Bloglist Silent Note Forever

Assalamualaikum..

Nak join segmen lagi..hikhik..Segmen ni menarik untuk di join sebab dapat jadi bloglist silent note untuk selama-lamanya.Fuhh,untung lah kan..

               
                      KLIK UNTUK JOIN

Nyatakan kenapa korang rasa blog korang layak untuk jadi bloglist Silent Note?
Saya nak kata layak tu tidak lah kan..Tapi saya rasa boleh lah blog saya dipertimbangkan untuk  jadi bloglist silent note sebab saya ni rajin blogwalking,update pun hari-hari.At least satu entry mesti ada.wajib*.Saya rajin join segmen dan GA dari blogger lain.So,ni membuktikan semangat saya nak blogging memang kental lah.Tak boleh renggang dah dengan dunia blogging walau sesaat pun.cewah ayat tuh macam masuk bakul tak larat nak angkat sendiri kan..Hahaha..Ape yang penting blog saya segar sepanjang masa dengan entri-entri terkini yang lagi menghangatkan dan menenangkan jiwa..Jadi pilihlah blog saya tau tau,,hakhak..Peace(^_^)

3 kaki blogger komen:

Nasz said...

good luck.

From,

Nasz

http://www.mohdnaser.com

shahdiana said...

good luck......

adarain said...

terima kasih kerana joinnnn..
keputusan akn dbgtau kemudian..ok..
Good luck..

 
Copyright© All Rights Reserved by Akmaluv90@blogspot.com