Monday 28 May 2012

Im not perfect(^_^)

Asaalamualaikum..

Saya Baru je lepas siap kan assigment..penat jari jemari ini menaip tau tau..sob so sob..tapi legalah everything dah settle,,Alhamdulillah siap pun menaip-naip ni..then,esok kena present pulak..Tetiba jadi nerves pulak kan..Doakan saya tak nerves esok ye kawan-kawan.Semoga di permudahkan segala urusan esok..amin..

 Malam ni tetiba rasa sangat berdukacita pulak,,hukhuk..So,di keheningan malam ini ingin saya :

  • Minta maaf andai saya selalu post benda-benda karut lagi mengarut yang buat korang tak suka baca..
  • Minta maaf andai korang terasa terpaksa atau dipaksa follow blog saya yang tak seberapa ni..
  • Minta maaf andai komen-komen saya kat blog korang pernah membuat kan korang terguris hati atau terkecil hati.maaf sesangat..
  • Minta maaf  andai saya tak sempat terjah blog korang..

Saya tahu saya memang tak mampu nak puaskan hati semua orang.Sesungguhnya saya hanya manusia biasa yang tak pernah lari dari melakukan kesalahan.Im not perfect (^_^)
Sekian..sob sob sob(mood sedih)...

              

15 kaki blogger komen:

ain'syaa said...

terjah akk . ^^ akk ain suka tengok header akk .

p/s : semua orang tak perfect & ada kesilapan . ^^

Anonymous said...

lahh, tak pe lahhh...
kita ni kan ibarat berjiran, jiran dalam blog jee...
tak semua orang kita boleh dipuaskan hati mereka,
then, sheila follow blog ni, sebab sheila tertarik, tiada paksaan langsung...
apa yang penting.. percaya pada diri.. okay, jangan sedih-2 lagi ea.. SMILE :D

Unknown said...

wahhh..kenapa tersentap ni..biasalah nama pon manusia..jnji kita mahu berubah kearah yg lbh baik

Unknown said...

alahai , sedih plak , xpe-2 ..

Unknown said...

alahai , sedih plak , xpe-2 ..

Korn Ahmad said...

biasa lah tu.. semua tak perfect... jadi rase nye x perlu kot nak minta maaf....

Anonymous said...

samalah kita.. so saling maaf dan memaafkan sesama kita bloggers yer

Choki said...

X pe.Student mmg x lari dgn assignment dan kepenatan dan mcm2 masalah lain >__<" Hehe ;-)

Unknown said...

camne presentation hari ni ... baguih ka?

~LoVE PiNk~ said...

nape syahdu2 ni..

semua manusia pernah melakukan kesilapan..tidak kira kita perasan atau tidak..

tp sebagai manusia kena cepat2 sedar dan tidak ulangi lagi kesilapan..

be strong dear..

FITRAH JAMIL said...

tak de sape yg perfect dlm dunia ni :)

hazwan hairy said...

alolo..semua org xsempurna la akma..hehe

Liza Razak said...

Good luck tau awak :)

Unknown said...

saya pun nak minta maaf juga lah :D..xde yang sempurna melainkan Yang Maha Esa..

Chic Na said...

apesal lak ni akma. tak yah fikir negatif k. sumenya ok2 aje. senyum.. :)

 
Copyright© All Rights Reserved by Akmaluv90@blogspot.com