Friday 18 May 2012

Blogger Wanita yang Hebat

Assalamualaikum

Hari ni nak cerita pasal blogger wanita yang sangat hebat .,Sejak menceburi bidang blogging ni saya mesti wajib terjah blog-blog diorang.Pantang ada entry baru mesti nak baca sebab setiap mereka ada gaya penulisan dan penyampaian yang tersendiri.Walaupun kadang-kadang saya hanya jadi silent reader di blog mereka sebab rasa malu nak mengomen sebab sesungguhnya saya memang amat pemalu.hahaha..poyo je kan..

Okeylah tanpa membuang masa ,jom-jom kita tengok siapa blogger wanita yang hebat itu:

1)Fatin Liyana

        
http://honeykoyuki.blogspot.com/

Saya dah habis baca semua entry FL since die mula-mula jadi blogger lagi..dua hari dua malam mengulangkaji blog FL..hehe.Rasanya ramai yang dah kenal FL.Blogger famous amos tuh..

2)Yuyu Zulaikha

         
http://kupukupukecik.blogspot.com

Blog Yuyu sangat awesome..Suka gaya penulisan Yuyu..sangat sempoi..hikhik.Dan Yang paling penting Yuyu pernah singgah blog saya..err,terharu tau Yuyu..

3)Nisa Kay

       
  http://www.nisakay.com/

Blog Nisa saya suka tengok tang gambar,memang cantik-cantikla..Nisa pun tulis sangat sempoi dan bersahaja.Banyak tips juga kat blog Nisa ni,,

4)Irine Nadia Marcello

         
http://irinenadia.blogspot.com/

Actually blog Irine saya baru godek-godek dua minggu Lepas.Blog Irine pun dah khatam baca sejak mula dia jadi blogger lagi..

5)Hanis Zalikha

         
http://inibelogsaya.blogspot.com/

Hanis Zalikha for sure semua orang kenal..Blogger yang sangat berjaya..

6)Cik Epal

       
http://cikepal06.blogspot.com

Suka sangat kat blog Cik Epal.Banyak bercerita pasal makanan yang sangat-sangat sedap.Fuhh,memang suka sangat lahkan..hehehe

So,antara mereka-mereka ini korang suka yang mana?share-share lah..hikhik.Or korang ada jumpa blog yang best yang lain?meh cite-cite jom..Okey korang tunggu kan part Blogger lelaki yang hebat pulak yang seterusnya dari saya..papai(^_^)
     

16 kaki blogger komen:

fardhila fawwazy blogspot said...

nanti nak terjah smua ni..still xknal..huhu..dila bw sni:)

Unknown said...

saye suke semuanya........hihi

mama lynn said...

nak blog walking ke sana pulak .. yg pasti cantik2 blogger kt ni

dalila said...

hii..

sy pun suke bace blog dorg2 ni..blog FL pun sy dh bace dr mule..;)

n akan bace ari2 wpun sebz mn pun..

Remaja Elit said...

eheemmmmmm eheeeemmmmmmm
blogger lelaki itu mesti FR (^_^) kui kui kui........arghhhhh pasan je...

erm ala cik pink pun boleh ape jadi cam dieorang....put a lot of effort on it (^_^)

Remaja Elit said...

Allahuakbar (T_T) terguna akaun lagi satu..........

9n0L4 said...

belum khatam lagi sume blog² dia atas. takut² terikut gaya penulisan. hee. tgu lame sikit berblog dlu baru nak khatam. ;)

Yuyu Ashari said...

blogger2 ni memang awesome gile. especially fatin liyana. cantik, kerja bagus. fuhh fuhhhh ~ teringin nak jadi mcm dia satu ari nanti ! :D

kim said...

Saya suka baca blog irene nadia :-)

NoorBieLover said...

smua cun2 belaka..wah..dashat ye cik pecinta pink..bleh dok wat ulang kaji lg..huhuh

Terbelog said...

sume comel :)

Anonymous said...

opkos lah fatin liyana hehe

Anonymous said...

nanti hani nak terjha kat blog dorang laa .. hehe

are_lin@yu said...

memang semua femes ames lah..hehe

~Cik Sweety~ said...

saya suka blog saya saja..huhu..(^_^)

Unknown said...

Saya suka semuaaaaa. Tapi paling suka Blogger Fatin Liyana :D

 
Copyright© All Rights Reserved by Akmaluv90@blogspot.com