Sunday 20 May 2012

Buffered Earning Nuffnang Datang Melekat?

Assalamualaikum ..

Selamat berhujung minggu yang sudah di tentu di hari Ahad ini masa paling sesuai untuk merehatkan minda yang paling terbaik.So,lets relaks together gather..Hari ni hari yang sangat gembira buat diriku ..gembira kah?ye sangat-sangat dan sangat lah gembira apabila akhirnya setelah dua bulan menanti dengan penuh keterujaan akhirnya yeahhhhhhhhhh blog Gadis Pecinta Pink mendapat buffered earning yang pertama.Seriusly teruja sangat ni.Yelah first time dapat..Rasa macam tak percaya lah.Dua-tiga kali check kat Nuffnang tadi.Ternyata ye memang benar dan sahih tanpa keraguan lagi blog ini dapat fitrst BE..Nak tau BE ape saya dapat?jom tengok kat bawah ni:



Maaf la kualiti gambar kurang memuaskan..hukhuk..Saya dapat BE iaitu MAXIS IPHONE 4S REFRESH EXTENSION ..fuhh kalau dapat Iphone tu macam best kan.Dapat dalam mimpi je lah kot kalau nak sekarang sebab tak berkemampuan lagi buat masa ini..Hikhik..





Kalau korang nampak iklan-iklan di atas rajin-rajin lah klik eh..nanti saya belanja korang gula-gula ok..hehehe..Jangan lupa klik tau tau(paksa ni) hahaha.

Okey di kesempatan ni nak ucap ribuan terima kasih kat Ain dan Rainbow after rain sebab sudi menulis kisah blog saya..Sob sob sob..kita terharu sangat ada yang sudi tulis pasal blog pink ni..Klik DEKAT SINI dan DEKAT SANA kalau korang sudi nak baca pasal blog saya ni..hikhik..Terima kasih juga buat Yuyu Zulaikha sebab sudi memberi komen dan support saya as blogger..ni pun terharu sangat..hukhuk



Okeylah,ape-ape pun terima kasih kat korang semua yang sudi singgah,follow dan baca entry saya yang tak seberapa ni kan.Sesungguhya saya sangat-sangat berterima kasih.Korang semua memang terbaik lah...
Jumpa lagi next entry ok..papai(^_^)
              



                        
          

14 kaki blogger komen:

Unknown said...

wah! congrats :D

Rahman Hatim said...

Waaa.. tahniah la dpt BE ^_^

~Cik Sweety~ said...

wah..tahniah la yea..(^_^)

Ardini Izzati said...

Wahh dah makin hebat laa, sis. Tahniah tahniah :)

! ❀ ainie sempoy ❀ ! said...

taniah..sy xpnh dpt lg..susah lerr

cyda said...

anda di tag . hadiah dress lawalawa tau :)

http://lifedearstory.blogspot.com/2012/05/1st-giveaway-by-iena-eliena.html

MAY said...

wah..tahniah...eh..follower da dekat 1000 baru ni ke dpt be?

Cikrosecute said...

Wow!! Tahniah!!!

Unknown said...

Bestnya dapat BE. hee. Saya lama dah tak dapat BE ni :D

~Cik Sweety~ said...

jgn tak tau..dri tdi sya dok dgr era kt cni..hihihi.. almaklum, kt cni xde line sgt radionye..(^_^)

haryati said...

tahniah! semoga BE lain pun sudi melekat ye...

Anonymous said...

Makasih bbanyak :)

bukanretis said...

bile nak buat makan-makan ni? hoho

Pokok Manggis Depan Rumah said...

hebat.. tahniah.

 
Copyright© All Rights Reserved by Akmaluv90@blogspot.com