Tuesday 29 May 2012

Segmen Bloglist MAY - JUNE by Yana

Assalamualaikum..

Hari ni nak join segmen je..So,korang jangan pelik kalau entry hari ni just ada segmen je..Di sebabkan ramai yang tag saya join segmen dan GA maka hari ini dengan kesempatan yang ada saya ingin join segmen sebanyak yang boleh.hohoho.Jadi hari ni saya menghargai segala yang korang tag dan ajak join dengan join semua segmen yang termampu..

Okey,untuk first segmen saya ingin join segmen Bloglist MAY - JUNE by Yana ..

           
             KLIK UNTUK JOIN

Saya nak tag:



TARIKH MULA | 29 MAY 2012
TARIKH BASI | 10 JUNE 2012

1 kaki blogger komen:

✉ ¥ana Fauzi ✉ said...

Thanks join ! Happy blogging eh:D

http://liyana-fauzi.blogspot.com/2012/05/senarai-peserta-segmen.html

Check list di sini:D

 
Copyright© All Rights Reserved by Akmaluv90@blogspot.com