Thursday 10 May 2012

Kesibukan Melanda.Ada yang nak sponsor?(^_^)

Assalamualaikum ..

Maaf ye kawan-kawan tak dapat nak berblogwalking dua-tiga hari ni sebab sibuk menyiapkan assignment yang tak reti-reti nak siap ni.Aih,,stress!!Tambah lagi kuiz-kuiz,presentation di hujung sem yang tak henti-henti ada..

Ape-ape pun terima kasih ye semua sebab sudi jugak singgah ni.Yang ajak join segmen,tag kat segmen maaf ye tak dapat nak join lagi.Kekangan masa sangat-sangat sekarang.Nati kalau dah siap semua keje-keje Insyaallah saya join okey,,Barulah boleh blogwalking sampai lebam bila semua dah settle kan..

Lagi satu,Segmen yang saya langsungkan juga terpaksa di tangguh sebab saya tak dapat beri komitmen buat masa ni.So,tunggu maybe Ahad ni saya buka semula.Baru boleh nak promosi bagai kan.Yang dah join jangan risau ye,korang punya penyertaan saya da simpan.Kat sini juga nak carik orang yang berminat nak sponsor ape-ape jelah untuk segmen saya kalau ada lah.Saya sangat alu-alukan sebab nak kasi gempak lagi kan segmen ..hikhik..


Okey,lah sampai di sini saje.Nati sambung-sambung lagi.Selamat malam semua.Mimpi indah.

p/s:sebelum tido basuh kaki.Then,baca doa(^_^)

Terima kasih 
buat header ni untuk akak
comey sangat...
                     

3 kaki blogger komen:

9n0L4 said...

slmt mbuat assignment ye. ;)

apdm said...

salam


xpe, buat perkara penting dulu yea.

icumm said...

cantik jugak header tu..kartun dia cantik ^^ icumm nak ajak join segmen

http://icumm-icum.blogspot.com/2012/05/segmen-kenangan-hari-lahir.html

 
Copyright© All Rights Reserved by Akmaluv90@blogspot.com