Tuesday 29 May 2012

Segmen 2 : Jom Blogwalking & Cari Bloglist Jun

Assalamualaikum..

Next segmen nak join segmen oleh Linda Zehan..


             


Syarat-Syarat :
  • Korang mestilah warganegara malaysia 
  • Umur kalu belum masuk setengah abad korang boleh join
  • Follow blog aku dulu dan KLIK SINI
  • Buat satu tajuk entry "Segmen 2 : Jom Blogwalking & Cari Bloglist Jun"
  • Copy Banner dan link kan ke sini (promote link segmen)
  • Tag 2 member korang 
  • Tarikh tutup segmen hujung Bulan 5
  • korang yg terpilih akan dimasukan dlm Kotak Bloglist aku utk dipromote kan di Bulan Jun depan

Saya nak tag:

4 kaki blogger komen:

♥ Cik EylaDiLLa ♥ said...

selamat bersegmen sayang hehe

NASZ said...

thanx sudi tag saya. insya Allah saya join.

From,

Nasz

MOHD NASER.COM

Linda Zehan said...

Keputusan dah kuar !! jom jengah Blog LZ...

http://lindazehan.blogspot.com/2012/06/keputusan-bloglist-june-linda-zehan.html

KC said...

salam kenal, dari segmen yang sama. =)

 
Copyright© All Rights Reserved by Akmaluv90@blogspot.com