Monday, 21 May 2012

SEGMEN : Saya Nak Doodle Polka Dot !


Assalamualaikum..

Petang ni nak join segmen oleh Busyra.Maaf kelambatan ye Busyra nak join segmen ni .Kita kesibukan sekejapan..hakhak..mula dah merepek bagai kan..Jom lets check it out..
         

             
a) Nama korang :Pecinta pink
b) Warna tudung dan kasut untuk doodle tu:Nak pink la..hehe

Nak tag:
Tarikh tutup : 23 Mei 2012 - 11.59 malam

11 kaki blogger komen:

rAIHan said...

balas kunjungan..=)

huda said...

dari segmen yang sama, hehe
hye pecinta pink (huda pun suka pink, khekhekhe ^_^)
http://nurfarahudahud.blogspot.com/2012/05/segmen-saya-nak-doodle-polka-dot.html

Sally Yatiey said...

Thanks tag sally ye :D

Fiza Diaries said...

salam.. fiza datang dari segmen yang sama.. ^_^

http://fizadiaryyy.blogspot.com/2012/05/segmen-saya-nak-doodle-polka-dot.html

kinara kinatara said...

singah sini jugak..

Ieyra Amira said...

dari segmen yg sama :)

http://ieyra-amira.blogspot.com/2012/05/segmen-saya-nak-doodle-polka-dot.htm

wanie-raina said...

http://wanie-raina.blogspot.com/2012/05/segmen-saya-nak-doodle-polka-dot.html

dtg dri segmen yg same jugak :)
nice blog nie ^__^
chumel chumel :)

nor asyahtun said...

salam.. sy dh singgah,,sy follow skli.. nice blog..:)

http://asyahtun.blogspot.com/2012/05/segmen-saya-nak-doodle-polka-dot.html

Farra said...

membalas jejak =)

Busyra Bt Takiyudin said...

Tahniah! ni doodle nya

http://2.bp.blogspot.com/-p_DgPeJ55Qw/T73a-4yO8qI/AAAAAAAABAI/cR4Wn4byLCo/s1600/Pecinta+pink.png

Busyra Bt Takiyudin said...

Tahniah! ni doodle nya

http://2.bp.blogspot.com/-p_DgPeJ55Qw/T73a-4yO8qI/AAAAAAAABAI/cR4Wn4byLCo/s1600/Pecinta+pink.png

 
Copyright© All Rights Reserved by Akmaluv90@blogspot.com