Saturday 19 May 2012

Piala Fa Vs Konsert Mania

Assalamualaikum..

Seperti yang kita tahu hari ni berlangsungnya Final Piala Fa dan Konsert Mania Akhir...Fuhhh..dua-dua best kot.Tak tahu nak pilih yang mane nak tengok kan.Serba salah kita di buat nya.Tapi yang pasti yang lelaki confirm tengok bola punya lah.Hak gegurl macam saya mesti ramai tengok konsert Mania kan kan kan.tapi tak tahu jugak kan.Tak boleh jangka.So,korang pilih lah eh yang mane korang minat nak tengok.

Piala FA Kelantan vs Sime Darby?Korang agak-agak siapa yang bakal menjuarai piala FA ni?Even saya bukan lah penyokong-penyokong kedua-dua pasukan ni tapi saya rasa nak tengok jugak sebab saya memang minat tengok bola.Walaupun sedih team yang saya minat tak de tapi kan kan saya rasa nak sokong Kelate lah.Saya sokong kelate sebab roomate saya orang Kelantan..boleh ke macam tu?hahaha.Aih.alasan pun tak munasabah kot.Actually sebab ada Shahrul Idlan Talaha dan Apek tuh yang sokong kelantan..Hikhik.Ape-ape pun Gomo kelate gomo..hohoho

   
              vs      

Okey bab Konsert Mania ni sejujurnya saya tak pernah tengok walaupun satu konsert.Yelah kat tempat belaja ni lagi-lagi blok saya menetap ni tak de TV .Kalau ada pun blok sebelah.Nak pergi tu alamat nye memang tak la.Masa sangat-sangat mencemburui.So,update mengenai Konsert Mania kat Muku buku,Surat kabar,Blog je lah kalau nak tau.Semuanya di hujung jari kan.Lagi mudah..So,yang pasti pentas Final ni ada Hafiz Af,Aril Af,Stacy Af,Jac,dan Hazama.Tengok-tengok semua hebak-hebak kan..Tak tahu lah siapa yang menang kan.Semua saya suka,Tak kira siapa pun yang menang saya suke je..hikhik

                 
                 

So,yang pasti dan tiada keraguan lagi malam ni semua berdebar-berdebar menanti keputusan kedua-kedua  ni kan.Debaran kian terasa,menantilah dengan penuh kesabaran.peace(^_^)



           

9 kaki blogger komen:

Cik Puan Muda Umi said...

mesti la kelantan menang..hehehehe

Amanina said...

gomo kelate gomo.. mesti Kelate menang!
kawe sokong kelate. eheheh :D

Cikpijaaa said...

gomo kelate gomo ! hikhik :DD

Unknown said...

saya akan bawak larik dulu RM500,000 ribu tu
hehehe~

Anonymous said...

peh semua sokong kelate ni..-,-

Unknown said...

saya akan bawak larik dulu RM500,000 ribu tu
hehehe~

ReramaBiru said...

~hehe..rumah dah meriah tengok bola tapi saya kurang minat :)

♥ Cik EylaDiLLa ♥ said...

wahhhhhhhhh layan bola juga yer aidatul..hikhik

Chic Na said...

kalau camtu sokong yg menang jelah. senang. hehe.. :)

 
Copyright© All Rights Reserved by Akmaluv90@blogspot.com