Friday 18 May 2012

Jejak kasih sayang di blog(^_^)

Assalamualaikum..

Wah-wah tengok tajuk entry kat atas tu mengancam tak?hehehe.Jejak kasih sayang di blog?tu dia kan bunyi macam gempak kan..Tapi tak delah gempak mana pun.Cuma nak cerita sikit malam..sikit je..tak banyak,,Harap-harap korang baca okey..

Actually kan hari ni saya telah berjejak kasih sayang dengan sahabat lama saya semasa di form 1 dan form 2.Time tuh tahun 2003 ..Sekarang dah 2012..Sembilan tahun kawan-kawan we all dah lost contact.Tapi hari ni blog telah menyatukan kami yang telah bertahun terpisah..Alkisahnya bermula dari sahabat saya yang menghantar msg di muka buku:


Alahai sangat-sangat terharu lah kawan-kawan.wanni still ingat saya lagi.sob..sob..sob..tak sangka betul dunia blog boleh menemukan saya dengan wanni.Seriusly sehingga detik ini tak percaya lagi..boleh jumpa sahabat yang dah lame loss contact sejak saya berpindah sekolah masa form 4.Lagi-lagi wanni yang perasan dulu.Memang terharu,rasa sangat-sangat di hargai pulak..hukhuk




So,korang yang rajin blogwalking jom-jom terjah blog sahabat lama saya ni..kita berkenal-kenalan..hikhik.peace(^_^)
     

4 kaki blogger komen:

Unknown said...

Thanks awk.
Saya dah follow awak.
Rajin2 singgah blog saya eh.
Xmau senyap2 tau.

Judh said...

wahh dekat blog pon boleh jmpe kawan2 kannn

ReramaBiru said...

~bestnya dapat jumpa kawan lama..hehe :)

♥ Cik EylaDiLLa ♥ said...

wahhh jejak kasih di blog untung la kn..dtg jupe mber lame..kecik btol dunia miahaha

 
Copyright© All Rights Reserved by Akmaluv90@blogspot.com