Thursday 10 May 2012

Alhamdulillah boleh tahan(^_^)

Assalamualaikum..

Hari ni rasa lega sikit assigment boleh lah tahan hampir nak siap .Namun masih ada lagi sikit tak siap-siap.Sebelum menyambung balik segala tugasan nak bebel-bebel jap hilangkan tension di jiwa ni.Hakhak.
Okey tadi bukak-bukak je dashboard cek dulu kot-kot ada komen yang nak di approve.Ternyata memang ada komen walau tak lah berdinar-dinar million.Aih,apelah yang di kerepek kan ni..korang jangan pening eh..layan baca sampai abes tau.Kalau tidak ,siap lah korang malam ni mesti Kak Limah datang umah korang..hahaha(gelak penuh kejahatan)

Back to the point lah,senang cerita sikit kan..Rupa-rupanya salah satu komen yang saya dapat datang dari my Lecture STID saya.Macam saya penah cakap dolu-dolu, blog ni terhasil dari assignment saya untuk sem ni.Sir akhirnya datang menjengah di blog saya..err seram sejuk baca komen sir pasal blog si ni..hukhuk.Tapi takpe saya terima seadanya ..Blog ni saya hasilkan pun hampir 95% hasil usaha saya sendiri bersekang mata siang malam pagi petang..Akhirnya terhasil la blog yang suam-suam air ni...Nak tau Sir komen pe?ha,jom intai kat bawah ni:


Sir cakap blog saya takde search form..errr,napelah saya tak terpikir langsung pasal search form.aih,rugi-rugi..Kalau tak lagi okey kot.Tapi,syukur sebab ada well done depan tu.Hikhik..thank you sir.harap-harap ok lah markah saya,amin(^_^)

Lagi satu nak ucap Terima kasih kt FR iaitu Fariz Reza sebab pilih blog saya menang sebagai blog cantik untuk segmen beliau.Segmen tak kenal maka tak cinta..Cantik ke blog saya ni?hikhik..rase nye kalau ramai yang join confirm tak kan menang.hehehe.Ape pun credit to FR(^_^)


Jelas di situ saya dapat blog cantik..hakhak..peace(^_^)Actually dari minggu lepas kot pasal blog cantik ni,baru hari ni teringat nak share-share dengan you all..

Jumpa lagi next enty oke..lalalala


                      
                             

           

             

4 kaki blogger komen:

Mugmerah said...

lah. uum ke. hehe. sama la kita. :)

Anonymous said...

mesti kpla fenink ngan tugsn kan..hehe..ifa pun nak ckp well done jugak..hihihi

Unknown said...

http://kumahuitu.blogspot.com/2012/05/segmenjom-blogwalking-join-bloglist.html#links


bonde turut serta segmen ni....wah ok x pandangan bonde terhadap u blog

Luqman Zakaria said...

search form?

 
Copyright© All Rights Reserved by Akmaluv90@blogspot.com