Wednesday 2 May 2012

Nuffnang oh nuffnang(^_^)

Assalamualaikum ,,,

Bersempena dah nak dekat dua bulan saya menjadi warga blogger ni saya rasa macam hari ni baru terdetik hati nak post entry pasal nuffnang.Pasal pe korang nak tau?semalam duk menjelajah blog ke blog sampai berpinar bijik mata ni ha wat survey pasal nuffnang,,Jeles you all ramai dapat earning tinggi-tinggi dari nuffnang..Saya ni tak de lah kisah mana pun sebenarnya pasal earning-earning ni.Tapi bila tengok ramai blogger berjaya dengan nuffnang rasa juga semangat membara nak dapat kan.Tapi kena rajin lah..macam I ni agak-agak malas sikit..hikhik.

Semalam dok godek blog Nisa Kay,Cik Epal,Red Mummy,Yuyu Zulaikha,Hanis Zalikha..fuhh fuhh diorang memang boleh wat duit dengan Nuffnang la..Rasa keterujaan tuh semakin lah menggila macam ni nak nak nak macam tu gak..hehehe..alahai,kesian nye saya tak dapat.Mulai detik ini,saat ini,minit ini,jam ini saya tekad nak berusaha lah dapat macam diorang jugak,,nak jugak,nak jugak!!err,boleh ke?hehe..Im try..aih,mungkin try lepas segala Exam Final Jun nanti habis..Ye lah student,sibuk tu tak boleh lari..Tapi tak pe,tak kan nak terus naik kan..Kita start from bottom to upper kan.Bukan senang nak gapai kejayaan kalau kita tak usaha kan..cewah..ayat..tak hengat cek oi..hahaha..

Actually masa mula-mula daftar Nuffnang ada tanya satu soalan..korang nak tau saya tanya pe?Tengok bawah ni..tak mau tak mau gelak..soalan budak-budak..hehehe


Keesokkan harinya kan cek-cek email..Pihak Nuffnang dah balas..memang cepat kot.Korang yang ada masalah macam saya boleh rujuk bawah ni..



Sebelum saya tanya status saya bukan gliterati tau.Tapi bila dah tanya dan paham serta ikut syarat-syarat baru dapat status tu.So ,sekarang ni memang status keahlian saya GLITTERATI ..Okeylah,next time sambung lagi berstory morry tentang Nuffnang,,hikhik..

Terima Kasih sudi Baca(^_^)
          
           

11 kaki blogger komen:

Anis Azmee said...

sukanya die :D
good luck dear ;D

Nasz said...

saya pun status gliterati gak. hehehe.

From,

Nasz

MOHD NASER.COM

Sya Isya said...

memang best buat duit dengan blog ni. good luck!

Pecinta pink^^ said...

Anis:hehe,,teruja nak cari duit dgn nuff
Nasz:hikhik,,banayk tak earning awk dpt?
Sya:hehe,,maseh ye..

reyna said...

alah bestnyer,,napa sya tak tukar2 lg,,help me ples,,mcm mna nak dptkan status tu

eita said...

selamat membuat duit ye...
hihihiih

Salina Mat Isa said...

daftar je nuffnang tapi tak tahu pun status gliterati tu..hehe..

Pecinta pink^^ said...

reyna:iklan nuffnang ni kne ad hanya iklan die je dlm blog,kalo xsilap ..baru leh dpt keahlian,,
eita:hikhik,,thanx
teratak hati:hehhe..kalo ada status ni advantage skit

Anonymous said...

hee sis ngh tunggu cek :))

Pecinta pink^^ said...

alahai..untung la sis..blanja la:P

ienaeliena said...

cik iena nye status gliterati..
hehe register la churpchurp..
adek beradik dgn nuffnang..
lg cepat duit tu naik berbanding nuffnang..
cik iena bru register churpchurp sebulan yg lepas & dh redeem pon RM108
(^_~)
klik sini nk tgk print screen..tp ni dua tiga hari sblm redeem

 
Copyright© All Rights Reserved by Akmaluv90@blogspot.com