Thursday 3 May 2012

Jiwang tengah malam(^_^)

Assalamualaikum semua..

Mood tengah malam ni jiwang-jiwang sikit..jiwa kekacauan lah..kalah orang bercinta kan..hikhikhik..
Malam ni dua-tiga kali duk ulang dengar lagu Sesal Mendua ..Makin dengar makin lah best kan..So layan sampai nak tetido dah sekarang ni..taip entry ni pun sambil pejam mata..opss..tipu je..hahaha.Tapi serius lah lagu ni best la..bagi saya lah kan..Korang mesti penah dengar jugak kan..best sangat-sangat lagu tu korang..

Meh-meh bagi korang hayati lirik lagu ni:

Dulu
Aku pandang diriku
Kekasih yang setia
Tak pernah berdusta

Kini
Aku mulai merasa
Sedap hati mendua
Perlahanku tinggalkan kamu

Tapi
Semakin jauh aku
Semakin aku rindu
Rindukan kamu

Menyesal aku putuskan kamu
Kerna ternyata aku tak mampu
Menahan siksa azab cintamu
Aduh aduh mana tahan batinku

Mungkin
Mungkinkah kita bisa
Perbaiki semua
Kembali bersama

Kerna semakin jauh aku
Semakin aku rindu
Rindukan kamu

Menyesal aku putuskan kamu
Kerna ternyata aku tak mampu
Menahan siksa azab cintamu
Aduh aduh mana tahan batinku

Benar apa kau ucapkan dulu
Takkan mudah ku lepaskan kamu
Menyesal aku curangi kamu
Aduh aduh Tuhan tolong aku

Menyesal aku tinggalkan kamu
Kerna ternyata aku tak mampu
Menahan siksa azab cintamu
Aduh aduh mana tahan batinku

Benar apa kau ucapkan dulu
Takkan mudah ku lepaskan kamu
Menyesal aku curangi kamu
Aduh aduh Tuhan tolong aku

Menyesal aku putuskan kamu
Kerna ternyata aku tak mampu
Menahan siksa azab cintamu
Aduh aduh mana tahan batinku

Okey lagu ni tak de kena mengena pun dengan life saya,,tapi lirik die best kan..Bila dah takde baru kita rasa kesal..biasalah adat resam dunia..hikhik


0 kaki blogger komen:

 
Copyright© All Rights Reserved by Akmaluv90@blogspot.com