Thursday, 17 May 2012

Cinta Bersatu by Liyana jasmay

Assalamualaikum..

Semenjak dua menjak ni suka bebenar mendengar lagu Cinta bersatu oleh Liyana Jasmay..Setiap hari mesti nak dengar..Bila dengar lagu ni rasa macam orang jatuh cinta pulak..Jatuh cinta kah saya?errr,jatuh tangga adalah tadi..hahaha..tapi,seriusly best la lagu ni..Lagu kedua  LJ yang saya minat selepas lagu hey hey Aku tak percaya cinta..aku tak percaya cinta, aku tak percaya C.I.N.T.A..hakhak..ternyanyi pulak kan..Jangan hujan sudah kan..Yelah suara lunak sangat kan..Hahaha..Lagu aku tak percaya Cinta tu sangat catchy kan.Tapi lagu yang ni sangat sentimental value..Hukhuk..Sangat menusuk kalbu ku..

Okeylah awak.awak dan awak..jap dan awak yang sedang baca entry ni,Jum kita layan lagu ni..Lalalala..Saya nyanyi awak semua backup singer okey..hehehe.Peace(^_^)

Cinta Bersatu

Di matamu ku berharga
Kau perlakukan aku
Lebih dari mencintai dirimu

Di dekatmu ku merasa
Bahagianya aku
Dapat ruang cintamu

Hanya kamu saja
Yang mampu begitu
Tulus
Mengerti aku

Kau sempurna bagiku
Tak kurang sesuatu
Kau terima apa adaku

Ku sempurna bagimu
Tak kurang sesuatu
Cinta bersatu

Gayamu
Sifatmu
Cara mencintaiku
Yang membuatku diriku jatuh cinta padamu


         
                               

           

9 kaki blogger komen:

CikAnyss' :O said...

anyss pon suka haaa ^_^

hit me back if dont mind ;)
http://blurrr4evablurr.blogspot.com/2012/05/candy-doll-lipgloss-in-strawberry-milk.html

Yuyu Ashari said...

kite suke gile lagu ni !!! best kan ? :D

SumeSakan said...

suka gak dengar lagu nih...x jemu rasa...hehehe

JungRara said...

x minat lj, tp lagu ni sangat best!

Ain Runnia said...

salam..kte pun suka lagu nih..comel je kan ..hehe :P

Ain Runnia said...

salam..kte pun suka lagu nih..comel je kan ..hehe :P

Pecinta pink^^ said...

kan..lagu ni sangat comel dan sangat syahdu..hee

Cik Aini Lavender's said...

hai..
ai like jg lagu ni :)
rs layannn je..

btw ai follow sni,salam pekenalan =p

[sutera kasih] said...

lagu ni best..suka2 :)

 
Copyright© All Rights Reserved by Akmaluv90@blogspot.com