Thursday 3 May 2012

"SEGMEN NASZ : NASZ DAN SAYA ADALAH BLOGGER"

Assalamualaikum..

Segmen seterusnya saya join segmen Nasz.Mesti join kalau segmen yang Nazs buat sebab segmen beliau buat sangat mudah..

           
               KLIK SINI KALAU NAK JOIN

Ceritakan sebab korang jadi blogger?
Sebenarnya tak rancang pun saya nak jadi blogger ni.Jadi blogger ni pun bila lecture suruh wat assigment yang menyuruh setiap student nya membina sebuah blog berdasarkan kreativiti masing-masing.So,dengan perasan nak tak nak je saya buat lah blog ni.Bila dah lama-lama jadi blogger ni macam best.Habis dah muka buku tak layan mana..Hikhik.So,bila dah best tu pasang la hasrat nak jadi blogger yang di kenali.Cewahh kan harap-harap la kan.Amin..

Tarikh tutup:
Tamat pukul 11 malam ini

4 kaki blogger komen:

Siti Hajar Noh said...

hajar join jgak..haha. same lah. fb dah kemana kan...

Nasz said...

thanx sudi join segmen saya ni.

Reena Sidek said...

singgah dr segmen yg sama...

http://masrinasidek.blogspot.com/2012/05/segmen-nasz-nasz-dan-saya-adalah.html

Anonymous said...

singgah sini dari segmen yang sama. jom ke blog sy ^_^

http://dindamaisarra.blogspot.com/2012/05/segmen-nasz-nasz-dan-saya-adalah.html

 
Copyright© All Rights Reserved by Akmaluv90@blogspot.com