Tuesday 1 May 2012

BLOGLIST : Bulan MEI

Assalamualaikum

Mula-mula je bukak dashboard cek dulu segmen yang bole join,,hikhik..First sekali nak join segmen Syafiq..harap-harap sempat lagi lah kan sebab  beliau nak lima gurl lima boy je..(^_^)

        
           klik SINI

Mengapa blog anda perlu di letakkan di sini?
Blog saya perlu di letak kan di bloglist Syafiq kerana saya ingin blog saya lebih di kenali serata dunia blog..amboi ayat kan dah gaya nak jadi artis..haha..then,saya nak kenal lebih ramai lagi kawan-kawan dari dunia blog ni(^_^)harap-harap dapat lah tingkatkan trafik blog pink saya ni

5 kaki blogger komen:

Kyra Ismera said...

dr segmen y sama :)

Muhamad Syafiq said...

terima kasih sudi join Bloglist Mei :D

..cik hana.. said...

gud luck sweety ! :)

Ardini Izzati said...

Saya pun dari segmen yang sama. Selamat berkenalan :D

fieda said...

dtg jenguk dari segmen ni..

 
Copyright© All Rights Reserved by Akmaluv90@blogspot.com