Tuesday 1 May 2012

Alhamdulillah,Rezeki 1 Mei(^_^)

Assalamualaikum semua..

Berpeluh-beluh dah ni join 3 segmen dan 3 giveaway petang ni..hikhik..Terima kasih lah ye pada semua kawan-kawan yang tag saya untuk join dan ada tuan empunya segmen sendiri yang ajak join..Ada juga yang saya tak join lagi,nanti saya join ye,,mata dah kekelabuan ni..hehehe(^_^)

Okey,nampak tak title kat atas tu?ha..sebenarnya saya baru tau saya dah menang salah satu hadiah dari GIVEAWAY SAJA-SAJE NAK MENANG BY AYESHA RAMLEE..First time menang ni.suke suke suke..hehehe..Alhamdulillah rezeki di awal bulan Mei ni kan..


              


Nak tau saya menang pe?saya menang sticky post review blog by Herba Tihara.Okeylah kan,sticky post tuh,nanti dapatlah tarik pengunjung ke blog saya kan.Insyaallah..

Ni bukti saya menang..hikhik






Harap-harap pasni adalah menang lagi..peace(^_^)


SELAMAT HARI PEKERJA 2012(^_^)
 


             


3 kaki blogger komen:

ain'syaa said...

tahniah ye ^^

Unknown said...

tahniah..^_^

Himawari Mirsada said...

jenjln cni,congrat wk....

 
Copyright© All Rights Reserved by Akmaluv90@blogspot.com