Monday, 25 June 2012

Yeahhh..home sweet home

Assalamualaikum..

Baru dapat nak online..Setelah lebih 8jam menghadapi perjalanan dari Sintok ke Hentian Duta,Kuala Lumpur..Penat,penat dan penat..tu je yang dapat cakap.Penat sebab apa pun tak tahu asyik tidur je kot dalam bas..Dah sampai Hentian Duta,then terus amik teksi sampai rumah..Jalan jem..Jenuh tambah penat lagi tunggu..Dari boleh sampai 20 minit terus sampai nak sejam kot..Tapi syukur,alhamdulillah..selamat sampai rumah sudah..

Pada yang dah singgah blog pink..Terima kasih tau tau..nanti kita terjah semula blog-blog awak okey..Malam ni tak janji sangat boleh terjah or tak sebab keletihan sedikit..Tapi,esok insyaallah ye..Akan terjah semua blog korang...Lastly,terima kasih..terima kasih dan terima kasih..hepi blogging semua(^_^)

           

Terima kasih sudi baca(^_^)

P/s:Cuti sem 2 bulan gila lama..hakhak


11 kaki blogger komen:

Apple said...

Sintok kedah.. jauh tu.. haha.. Apa2pun, selamat sampai admin.

nuha ahmad said...

sian cik pink.. rest okayyy :D

rAIHan said...

take your time. hehe.=)

KorN said...

okeilah dah selamat sampai... oyeah

SimplySeoul said...

Yes dah holiday! hehe...Gunakan cuti semester dengan sebaiknya..

Nur Zulaikha said...

salam..membalas kunjungan dr segmen yg sama..^_^..salam ukhuwah

Maisarah Azmi said...

Alhamdulillah.. selamat jugak samapai

kaishin said...

yeah dah sampai rumah..selamat bercuti ye :)

Siti Fatimah Fuzz said...

wahh...cuti 2 bulan...lamanya.....cik siti nak ucapkan terima kasih ye sbb sudi bg komen kat blog cik siti....=)

Siti Fatimah Fuzz said...

saya tag awak kat sini....http://eimah2328.blogspot.com/2012/06/giveaway-by-eiqa-ain.html

cik Lilis said...

selamat bercuti di rumah manis rumah :D

 
Copyright© All Rights Reserved by Akmaluv90@blogspot.com