Wednesday, 13 June 2012

Wordless Wednesday#9

Assalamualaikum..


Korang selalu tak macam ni?Bila alarm dah bunyi..korang kata dalam hati ala tambah lah lagi 10 minit je..Bunyi lagi 10 minit lagi la..tambah dan terus tambah akibat tak menahan mata mengantuk kan..last-last amik nak..tambah sungguh lah kan.sampai lambat segala.Mula lah berkedut dahi bagai kan..ape pun tak boleh.hakhak..peace (^_^)


             

13 kaki blogger komen:

Syakir Rahman said...

hehehe....tringat video ni

http://diarisosial-syakirrahman.blogspot.com/2012/04/liat-bangun-pagi.html

Chic Na said...

kalau tido lewat mmg mcm ni. hihihi.. :)

Arol Mubin said...

Selalu sangat, lagi-lagi bila hari sekolah! Hahaha. Last-last, bila alarm Ayah/Mak berbunyi (kena marah) baru bangun. :D

aisyah humaira' said...

hahaha..pernah3 ! :)

kaishin said...

selalu je jd camtu hehe

محمد شهريل القنيطري said...

aduh mcm terkena btg hidung sndiri plak...hahaaha

nuyui a.k.a miss YUI said...

huhu,jrg buat cmtu..

Adylia Qarissa said...

selalu amalkan heheee

Deq's Qienz said...

hahhaa..ader gak kdg² jadi gituh..hehee

Kesuma Angsana said...

haha mcam biasa wat je !

UniMeOw said...

ye,,selalu.
kes mcm ni br je tjadi kt uni 30saat yg lalu.

*bangunbangunteruson9*

:D

Hanif Idrus said...

Perkara biasa..hehehehe

♥ Cik EylaDiLLa ♥ said...

bahahaha
cik eyla tiap2 hari mcm tu
>_<

 
Copyright© All Rights Reserved by Akmaluv90@blogspot.com