Friday, 15 June 2012

Sotong Kurita Mirip Wajah Manusia

Assalamualaikum..

Tadi sedang baca akhbar online terjumpa satu artikel mengenai Sotong Kurita Mirip Wajah Manusia.Subhanallah..memang takut tengok gambar tu..Sotong ni di temui di kawasan Muara, Kelurahan Berok Nipah, Padang, Sumatera Barat.

Mengikut sumber,Sotong ini berukuran sekitar 20cm dan mempunyai dua mata, dua telinga, dan satu hidung dan bibir. Haiwan pelik ini dipamerkan kepada para pengunjung yang mahu melihat sendiri sotong kurita berwajah manusia dan telah berjaya menarik perhatian seluruh penduduk di perkampungan yang lain.



           
                Gambar sotong kurita tersebut

Sumber:Metro Online

P/s:Kalau rajin klik lah sekali iklan Celcom S.O.X..hikhik..peace..

13 kaki blogger komen:

CINTA UNTUK KITA said...

KUASA ALLAH..

roziahojijie said...

Subhanallah .. Takutnya tgk .. Apa yg sedang Allah rancangkan untuk kita sebenarnye ye ? byk sgt dah tgk perkara yg pelik2 sekarang ni .. Dulu takde pun mcm ni kan ... ? Ya Allah ..

Ayuni Yusop said...

macam pakai topeng pulak tapi apa-apapun itu kan ketentuan Allah..^^

Saya Disini said...

pelik

hairy said...

mc2 bnda pelik skrg nih..

Kesuma Angsana said...

wei ada ke... takut ler nengok !

ain vanilla said...

unit ^^

Hanif Idrus said...

tah-tah alien kot..hehhe

Sally Yatiey said...

Pelik. Tapi benar :)

aisyah humaira' said...

PETANDA dunia akhir zaman sekarang..macam2..

♥ Cik EylaDiLLa ♥ said...

sekarang banyak pelik tapi benar

AyuAdzum said...

Subhanallah..seram pula saya rasa..

9n0L4 said...

euwwwww. gelinye. ;)

 
Copyright© All Rights Reserved by Akmaluv90@blogspot.com