Monday, 4 June 2012

CONTEST APAKAH? : TEKA DUIT TABUNG

Assalamualaikum..

Hari ni nak join nak join segmen oleh MkSyahir..Nak uji minda ni jap.Memang tepat lah nak uji minda sebab esok exam kira-kira..So,hari ni try dulu..Dapat ke tidak minda ni berfungsi..hakhak..

        
            KLIK UNTUK JOIN

Tuan empunya segmen suruh teka duit tabung beliau yang kat bawah ni:

         

Fuhh,mencabar jugak kan..susah nak teka-teka ni..sampai keluar kalkulator dah ni nak kira..hahaha..Setelah dikira-kira tambah, tolak,darab,bahagi..Saya rasa jawapan nya:RM 439.20


Saya tag:

Okey done(^_^)

 

4 kaki blogger komen:

Mk Syahir said...

Thanks A Lot sudi join

senarai peserta telah diupdate dan akan diupdate lagi dari masa ke semasa..kalau rajin jemput lah BW sesama peserta..hehehe =)

TanpaNamaDer said...

siap ada 20 sen hehe

KakiUsya said...

Good Luck. :D

zanairin said...

kakak comel.. good luck..^^

 
Copyright© All Rights Reserved by Akmaluv90@blogspot.com