Wednesday, 18 July 2012

Wordless Wednesday#15 Beza Perempuan dan Lelaki

Assalamualaikum..

Hari Rabu tak perlu menaip banyak-banyak..Paling daku suka..hakhak..Apa kata korang?Setuju ke dengan gambar kat bawah ni?Perempuan bersiap lebih lama dari orang lelaki?Betul tak bertul tak?hee..
     

     

Sekian(^_^)

19 kaki blogger komen:

hairy said...

hahaha betul2....siap pnya lama..haha

deanzofq said...

hahah.. truee!!

Kesuma Angsana said...

he he he , biasalah tu. Neway selamat berpuasa ye!

eimah siti said...

tak pun...hehehe...cik siti lagi cepat siap dari en.boyfie...hahahaha....=)

BeRRy MuMMie said...

setuju!!!

KY said...

biasanya gitulah hahaaa

LELAKI INI said...

hahah
setuju

Tentang Kita said...

rasanyer saya x pernah lewat lg....selalu saya org yg 1st bersiap...dan cepat tuk bersiap...

Sue-Rya Qistina said...

kdg2 saya lbh cepat bersiap dari incik suami..hehehehe..dia pulak yg bersiap mengalahkan fomfuan :D

aisya said...

tp sy pulak terbalik.. camne tu? lambat mane pun nk mekap2 bagai ttap kne tunggu org di sana siap jugak.. haha!

Che Rosliza Che mat said...

trueeeee hihihi

shedameor said...

hihikss. setuju sangat !

JungRara said...

macam sangat betul je. My dad slalu bising bila nk tggu me bersiap..hihi

NAL said...

betul la tu..haha

fyna said...

hehehe.tak sume pompuan macam tue kot..

Aiisyah Colourful said...

sebagai seorang perempuan, saya setuju :-D haha

Natasha said...

abah mesty pesan dua jam sebelum nk keluar suruh siap.. :)

zanairin said...

cerita Nazrul & Larissa kini kembali.. dah 2 kali sambungan dah pun.. tapi kali nie kita menyusuri kembali kenangan yang membuatkan larissa serik bercinta..anyway, thanks for the support ya.. ^^
http://pabilahatibersatu.blogspot.com/2012/07/cerita-cinta-aku-dia-2.html

Cik Eyra said...

yke?tp cikeyra gn en boifenz dy yg siap lmbt..hangin je kena tgu taw,hampeh...heheh

 
Copyright© All Rights Reserved by Akmaluv90@blogspot.com