Wednesday, 11 July 2012

Wordless Wednesday#13 Duit Kertas Baru

Assalamualaikum..

   
          

Agak-agak ada tak antara korang dah pegang Duit Kertas siri baru ni?Sebab dengar-dengar katanya mula di edarkan Julai ni..Memang awesome duit baru ni kan.Colourful sungguh,,paling daku tertarik RM 20 tuh.unik.tak sabarrr nak memegangnya,,hakhak.opsss,tak boleh ngomel banyak-banyak.Rabu tanpa kata..hehe..peace(^_^)

16 kaki blogger komen:

Natasha said...

rm2 dilupuskan, ganti dgn rm20.. hakhak..mcm best je pkai duit bru ni. colourful.

kaishin said...

dah lama tak pegang duit rm20 sekeping..hehe

~MiZz Atie ZieYa~ said...

colourful...cantik..!!

azievee said...

Nak jugak....hehehe

Nor Zilla Sensei said...

saya suka duit 20 itu.. tak de lg duit 20 jadi satu keping..jadi tak perlu bwk banyak2.hehe

hairy said...

duit raya!! naknak

missha said...

colourfullll...hehe

Kesuma Angsana said...

x dapat lg wang siri baru ni!

Cik Rongoks said...

waaaa..tak sabar jugak nie.hukhuk

Apple said...

tak cntk sngt duit br nih.. kaler dia agak "old'. dah sentuh yg rm50. yg lain lmbt tb kat sabah.

Michelle Hopell said...

dah pegang yg 20sen tu .. kecik lg dari yg lama. hehe.. nak ke? :P

Che Rosliza Che mat said...

berwarna-warni...meriah hihihi note rm 50.00 pernahlah pegang yg lain belum lagi..

Misz Mieza said...

Tak merasa lagi nak pegang duit kertas baru ni.. Rasanya raya kali ni kompem banyak duit baru ni keluar.. =)

rAIHan said...

belum merasa pegang lg..hihi~

Nyue said...

xpegang ag duit2 baru ni

Alieza Dayasari said...

**** segan plak nk hntr tiket lg kat nffng.. sbb sblm ni pernah dah hntar tnya pasal be......***

 
Copyright© All Rights Reserved by Akmaluv90@blogspot.com