Tuesday, 17 July 2012

Rezeki Ramadhan,Buffered Earning Nuffnang Lagi

Assalamualaikum..

Pagi-pagi ni memang selalunya,saya akan merajinkan diri log in Nuffnang untuk tengok trafik blog dan earning nuffnang..meningkat ke atau macam gitu je statiknya kan..Alhamdulillah,rezeki nak menyambut Ramadhan ni,saya dapat lagi satu Buffered earning dari Nuffnang..Kalau minggu lepas saya dapat BE Digililympics..Kali ni saya dapat BE Unilever Sunsilk Savana pulak..





So,macam biasa..kalau korang nampak iklan Unilever Sunsilk Savana tu mohon klik-klik ye..hakhak..Kita kan dah janji nak main klik-klik nuffnang sama-sama kan kan..Kihkih..Terima kasih Nuffnang sebab dah rajin bagi saya BE..BE kelima sejak bulan Mei hari tu.Terima kasih encik Nuffnang ku..hakhak..

Terima kasih juga,kat korang semua sebab sudi klik-klik Nuffnang saya..Saya dah tak sabar menanti detik nak Cashout Nuffnang ni..hakhak..So,korang jangan lupa klik-klik Nuffnang saya tau tau..Nanti kita klik korang punya juga..hee..Peace(^_^)

P/S:Teruskan like dan komen header saya ye..Terima kasih..

                Pecinta Pink^^
                      KLIK SINI

19 kaki blogger komen:

hairy said...

wahhhh tahniahh!!

MISS Z BERCELOTEH said...

wah!! tahniah dear :)
rezeki..rezeki

http://misszberceloteh.blogspot.com/

fuzore said...

alhamdulillah rezeki tu.. :)

✉ ¥ana Fauzi ✉ said...

http://liyana-fauzi.blogspot.com/2012/07/segmen-blog-aku-uniq.html

YANA TAG AWK:D

Cik Rongoks said...

tahniah ! ^^

Ca Cik Duyung said...

ca xreti men ngn en nuff.. :(

Mrs Velentine said...

tahniah..mcm mn nak dpt 2..sya pena dpt sekali je

Kesuma Angsana said...

tahniah yek

eimah siti said...

wahhhh..untung la dapat BE.....huhu....btw tahniah cik siti ucapkan....heee

haz said...

congrats! rezeki ramadhan tu.. heheh ^^

ayut said...

wah...rezeki!tahniah dear :) nnt jumpe kite klik2 ye :)

buboo said...

kakak . nuffnang tu apa ? buu ta tau :( btw tahniah kaka :D

Yumida said...

tahniah sis..rezeki tuuu...
sy nyer x bergerak pon..esp bila dh tuka email blog..so ade prob sket nak buka be...

_NisaFuzi_ said...

eh kite dapat BE yg same ! hee

NAL said...

tahniah..
NAL tak pernah lagi dapat BE..

fyna said...

bestnye dear~

cikeyrah said...

tahniah yer hee ;)

♥ ʎʎןıן ʎןıǝ ♥ said...

Ada kejutan ! http://thestoryyoflilyy.blogspot.com/2012/07/review-komen-blog-part-5.html

Crafty Nieya said...

untungnye akak !huhu.tahniah yee :D

http://craftynieya.blogspot.com

 
Copyright© All Rights Reserved by Akmaluv90@blogspot.com