Tuesday, 31 July 2012

Rezeki Raya:Buffered Earning Nuffnang Lagi

Assalamualaikum..

Hari ni hati saya sangat gembira dan gembira lagi..Ye sesungguh nya sangat gembira tidak terkata..Semuanya gara-gara Nuffnang yang sangat baik hati dan murah hati dengan saya sejak-sejak 2-3 minggu ni..

Kebiasaannya pagi-pagi macam ni saya akan cek akaun Nuffnang.Then,yang gembira nya tadi cek earning dan cek punya cek akhirnya saya gembira sebab kat bahagian BE tu dah bertambah satu  Buffered Earning Nuffnang..Kali ni saya dapat BE  VW HARI RAYA 2012.
       

Dua buffered Earning lagi iaitu Digilympics dan Unilever Sunsilk Savana masih lagi berjalan dan menjadikan keseluruhan 3 Buffered Earning sedang berjalan di blog ini..Terima kasih Nuffnang sebab baik hati dengan saya..Hakhak..

So,macam biasa eh..kita dah janji-janji kan..hikhik..Kalau korang nampak iklan VW Hari Raya 2012 tu klik-klik tau..Nanti kita kita klik-klik awak punya plak okey ..hehe..Kalau tak silap iklan  VW Hari Raya 2012 tu iklan yang kat bawah ni..So,kalau nampak iklan ni kat dalam blog saya kalau rajin klik-klik lah tau tau..hehe..



Nampak gayanya hari tu saya cadang nak cashout Nuffnang tapi dah tak jadi..Mengambil beberapa pandangan dan alasan rasanya simpan dulu lah kan..Okeylah,saya nak ucap terima kasih dan terima kasih kepada semua yang rajin klik-klik iklan Nuffnang saya..Jasa anda amat di hargai(^_^)
       

35 kaki blogger komen:

Mrs Velentine said...

bestnye akak dpt sekali jer BE..0.75...

Saya Disini said...

tahniah

ayut said...

:) lg sorang..wah meriah arini dlm dashboard blogger dpt BE.diriku jugak terkapai2.hahahaha :)
tahniah dapat BE lg! :)

the tempo of life said...

tahniah... rezeki tuu

Aiisyah Colourful said...

bestnya dia.. sudah dklik :-P

yN crEATioNs said...

waahh...best tu...bagus gak simpan dulu...t bley guna time btl2 mmrLukan..yer dak..

trah zain said...

tahniah akma ^^

Sally Yatiey said...

Bestnyaaa dapat BE lagi :D hee.

Cik Rongoks said...

rezeki ! ^^

Dania Eryati said...

tahniah dpt BE...sy belum dpt lagi bulan puasa ni

Leeza dayasari [santai leeza] said...

tahniah pencinta pink......

Silent Note said...

wow..untungla..hehehe

jom sertai pertandingan mencipta logo
http://bahrain-info.blogspot.com/p/pertandingan-mencipta-logo.html

Pink Lavender said...

wahh...bestnyer!!!
makneng lom pernah merasa lagi

Chenta Eyfa Latieyfa said...

best nyew sye dah lama x check pon.

NASZ said...

wah...tahniah2.

From,

Nasz

MOHD NASER.COM

Kesuma Angsana said...

tahniah yek

zaxx said...

tahniah2..waa bertambah rezki,.:)

rAIHan said...

tahniah..

nuyui a.k.a miss YUI said...

alhmdulillah..rezeki tu.

Errah said...

bestnyer dapat BE...xpernah2 dpt lg ni

Nick said...

wah,,besnye dapat BE..bila la nuff bermurah hati nak bagi sume ne..bila check akaun ade jugak iklan cam sony nex fc,digilympic,unilever sunsilk..xtau la mybe ME kot..huhu

Sop said...

tahniah...!

cci said...

wahhh.. ade gak naik.. kalo cci terus x naik2.. hahhaa...

Nur Atiqah Mohd Zaki said...

bestnye akak.. :)

Azee Hana said...

wah,,tahniah,,rezeki tu..saya xpernh lagi dapat..sedih2

Hanif Idrus said...

Ini namanya rezeki...
Tahniah

ZiErWa zAiNaL said...

wah syoknye die.. hehe.. nnt blh la blnja zz..hehe

eesyaLavigne said...

ehem , bestnye .. Tangan kita nie rasa mcm nak dpt duit raya la .. hehehe

Nguyen Tien Manh said...

njce blog
pl, visit my blog
+ Healthy Living
+ Photo Gallery

AJIB said...

terbaik keep it up ya cik pink:)

Cik Nur said...

wah..seronoknya dapat BE..rezeki.. :)

shida'R said...

wahh syokknye dapat BE baru..shida xde lg ^_^

Nur-nba said...

Tahniah.. Akak lama benar tak dapat BE.. :(

IntaNBerliaN said...

alhamdulillah.. rezeki :-)

hazwan hairy said...

untunglahhh....hery ni xdpt2 boikot terus nuffnang..haha

 
Copyright© All Rights Reserved by Akmaluv90@blogspot.com