Monday, 30 April 2012

Update Senarai Peserta Segmen:Bloglist Mei by Pecinta Pink

Assalamualaikum semua..

Akhirnya pukul 11 malam tadi tamat segmen kedua saya iaitu Segmen Bloglist Mei.Saya dapat lebih 20 Penyertaan.Kira okey lah kan sebab saya buka segmen ni sehari je..So,pada yang join ribuan terima kasih ye,,Seperti yang di janjikan bermula esok 1 Mei 2012  pada anda semua yang join anda akan menghuni Bloglist Mei saya selama sebulan..

1)Aisyah Humaira
2)Aleeya Nabilah
3)Fiqah
4)Michelle
5)Yumida
6)Fara Chew
7)Atiqah
8)Iera
9)Miss Z
10)Shazwan Azizan
11)PinkyLady
12)Nani
13)Sufiana
14)Mumui
15)Applehijau
16)Ifah
17)Raihan
18)Kerengga Biru
19)Mr Dracula
20)Myza
21)Linda
22)Miss Nana

Pada yang join,korang boleh blogwalking sesame sendiri okey(^_^)..kita kenal-kenal eratkan ukhwah..

12 kaki blogger komen:

Kerengga Biru said...

dah follow semua ..^^

✿ Nani ツღ said...

Dah BW semua !
fuhh berpeluh2...hehe!^^

kaishin said...

boleh la g terjah jap g hehe

fiqah hamed said...

singgah sini dari segmen yang sama sambil follow..><

http://belogfiqahcheeky.blogspot.com/2012/04/segmenbloglist-mei-by-pecinta-pink.html

fiqah hamed said...

singgah sini dari segmen yang sama sambil follow..><

http://belogfiqahcheeky.blogspot.com/2012/04/segmenbloglist-mei-by-pecinta-pink.html

fiqah hamed said...

singgah sini dari segmen yang sama sambil follow..><

http://belogfiqahcheeky.blogspot.com/2012/04/segmenbloglist-mei-by-pecinta-pink.html

fiqah hamed said...

ehh..silap comment..abaikan comment sebelum nie k..hee~ done follow semua tuh.. =)

Michelle Hopell said...

time kasih dalink hehehe~
siap nih nak BW hehe

sedia air k nanti kehausan plak nak bw nih :P

applehijau said...

sy blm..jp ek..pa pun tq

Sh Hily said...

mlm nie bru nak bw..zone busy yg melampau2..ihihi

Sh Hily said...

dtg cnie lagi nak bgtau http://sufiana1992.blogspot.com/ tak dpt buka..n suma senrai kat ats uda bw n follow..=)

Anonymous said...

Hello!

 
Copyright© All Rights Reserved by Akmaluv90@blogspot.com