Wednesday, 4 April 2012

Mencari bloglist^^

Assalamulaikum ..

Selamat tengah malam..da tido ke korang-korang semua?ke korang ngah blogwalking ni?hikhik..ok malam ni kan tibe-tibe kan kite rase kan kan nak wat bloglist la..ehehehe..korang nak tak masuk bloglist kite?nak tak?nak la nak la eh eh,,hehehehe..kalau nak korang komen sini..hikhik..tak paksa taw (ada ke tak lah yang nak komen kan)harap-harap ada la..kalau tak de kan kite main pilih pakai dadu je..hahahaha.Kalau nak wat segmen ni takut takde yang nak join pulak..almaklum belog kucar kacir lagi kan,,hehehe..so,baik kite wat suke same suke..nati da femes macam Abg Ben Ashaari,Yuyu Zulaika,Cik Epal baru kite wat segmen okey..kikiki..alahai,jauh kan kite ni berangan,,kuikui..entah ada ke tidak yang baca entry ni pun kite tak tau la^^ Ape pun senyum selalu okey..lalalalala..

Akhir kata dari saya ,kurangkan kontroversi..tingkatkan prestasi..da macam Melodi pulak kan..ehehehe..nak sambung blogwalking lah pulak..daaa^_^

                                                   
           
              Tidola secomel kucing ini..ehehe

P/S:Komen nak jadi bloglist diterima sehigga pagi esok sahaje iaitu pukul 11am..ehehehe

19 kaki blogger komen:

coklat susu said...

heeee sy nk msuk bloglist akak boley?

Pecinta pink^^ said...

Coklat susu,,hikhik okeey dik..adik org pertama komen for sure la:) maseh ye^^

Mr. E'raz Fadli said...

http://blueranger-theonlyone.blogspot.com/

Eraz berminat.. ;)

Pecinta pink^^ said...

Eraz maseh^^ awk orang kedua akn msuk bloglist sy..tggu kmcunculan bloglist sy^^

ct jue said...

ctjue pon nak join jugak ^___6

::CIK LYNN:: said...

cik lynn nak...=)

lynnlinda.blogspot.com

Riz Kim said...

nk jgk blh... :)

Pecinta pink^^ said...

Jue n Lynn hikhik maseh,,sy msukkan awk berdua dlm bloglist sy ok:D keep in touch..tggu kmnculan bloglist sy ye..

Pecinta pink^^ said...

Riz kim mstilah bole:D tggu bloglist nati okey..

Amalina said...

ama berminat ! heheheh :)
http://nuramalinastoryforever.blogspot.com/

LoveJean said...

mestilah ada orang yg baca......
nak masuk jugak.....

http://ayuejean.blogspot.com/

Nur-Azam Shahdan said...

komfem laa berminat!! :D ni blog saya;

http://ajamoppical.blogspot.com

Mama Adam said...

nk join jugak, boleh?

iema ツ said...

iema nak masuk jugak ;)

http://saiapunyacherita.blogspot.com/

Aini Yunus said...

eeeiii..dah terlambat ke??nak jugak boleh...suka duk blog nih..

Aqua Girl said...

nak join jugak
http://cappucinoarda.blogspot.com/

Pecinta pink^^ said...

hikhik,,thanz sngat kt semua yg berinat:) tggu mlm nati kite update bloglist ye:D

Solehah Shamsuddin said...

http://solehahshamsuddin.blogspot.com/

sy nak masuk jgk... =)

Pecinta pink^^ said...

Solehah hikhik..ok2..sy msukkan awk ye dlm bloglist^^

 
Copyright© All Rights Reserved by Akmaluv90@blogspot.com