Saturday, 7 April 2012

"Segmen: Blogwalking Lagi by Arra Ahmad"

Assalamualaikum..

Selamat petang semua..hari ni nak join segmen oleh Arra Ahmad..dah bape hari tak menjoin kan diri dalam segmen..so,ari ni nak join lah^_^
kalau awak-awak semua nak join SINI ye  ..                            

                                                     

                                              

7 kaki blogger komen:

Cik Adieb said...

Anda ditag :D

http://nourayuadieb.blogspot.com/2012/04/1st-giveaway-zack-monavie.html

Arra Ahmad said...

thanks join.peserta dah dilistkan.:)

Nur Fazrina Hadi said...

Haii BW sini :)

actly kite dari segmen yg sama .

http://sayabudakcinonettt.blogspot.com/2012/04/segmen-blogwalking-lagi-by-arra-ahmad.html

Yana Cioccolato said...

singgah sini dari segmen yang sama

http://cioccolatoworld.blogspot.com/2012/04/7-segmen-blogwalking-lagi-by-arra-ahmad.html

follow kamu sudah :)

fiqah hamed said...

singgah sini dari segmen yang sama..salam perkenalan.. =)

http://belogfiqahcheeky.blogspot.com/2012/04/segmen-blogwalking-lagi-by-arra-ahmad.html

Ary ariasputera said...

hai.. ary pun dari segmen yang sama... terima kaseh ye dtg jenguk ary..
ary nak folo ni..

sambil harap sudi la ye dengar lagu baru ciptaan ary..

http://ariasputera.blogspot.com/2012/04/ary-dan-annur-istimewa-buat-korang.html

farhanamasdo said...

datang dari segmen same ;)
feel free to visit me back :)
http://bungajauh.blogspot.com/2012/04/segmen-blogwalking-lagi-by-arra-ahmad.html

 
Copyright© All Rights Reserved by Akmaluv90@blogspot.com