Tuesday 10 April 2012

“Contest: Aku Sebuah Blog by Kamil Kahar”

Assalamualaikum..

selamat tengah hari semua..hari ni nak join segmen oleh Kamil..Kamil ajak join 2-3 hari lepas lagi tapi hari ni baru dapat idea..hikhik..kalau korang nak join mai klik SINI ye..

                  

 Kamil suruh jawab soalan ni “Apakah impian anda sebagai seorang blogger?

Impian saya sebagai blogger sudah semestinya berharap blog saya di terima umum dan menjadi bualan orang ramai serta menjadi blogger yang di kenali ramai macam Abang Ben Ashaari,Fatin Liyana,Cik Epal..hikhik..



  • Kamil juga suruh kite vote video beliau kat Ambank Dreamer Contest..okey Kamil kite da vote awak tau,,menang share hadiah,,hahahak



So,sekarang saya nak memulakan Karangan Autobiografi saya ni..jemput bace semua^_^

Aku Sebuah Blog Pink

               Aku sebuah blog yang diberi nama 'Gadis Pecinta Pink'.Aku di lahirkan pada 12 Mac 2012.Dimana kini usia ku baru hampir sebulan di lahirkan.Aku baru belajar merangkak untuk menguasai alam blog ini.Tuan ku merupakan seorang gadis yang amat mengilai warna merah jambu.Seluruh anggota tubuh badanku di hiasi dengan warna merah jambu.

                     Sejarah bermula blog aku ini apabila tuan ku di beri tugasan STID 1103 ataupun di kenali sebagai Aplikasi Komputer.Hampir 10 jam tuan ku mengilhamkan aku yang pada masa itu hanya mempunyai enam orang pengikut sahaja.Namun,kini aku gembira sebab blog aku sudah ada lebih 300 orang pengikut hasil usaha tuan ku yang mempromosi blog aku ke seluruh pelosok blog.Aku sedar blog aku masih lagi baru dan merupakan blog yang sangat biasa yang tiada kekuatan lagi.Tetapi aku berharap tuan ku dapat menjadikan aku sebuah blog yang sangat unik dan lain dari lain.

                    Kenangan manis yang paling tidak dapat aku lupakan iaitu pada 24 Mac 2012 apabila blog aku di senaraikan oleh blogger terhebat Ben Ashaari sebagai blog Rakan Blogger beliau pada hari tersebut.Aku gembira tidaklah terkata saat itu.Aku juga gembira apabila sahabat Blogger aku iaitu Pena Lusuh meminati fungsi radio yang di letakkan di tepi badan aku.Aku terharu saat itu kerana ada juga insan-insan yang menghargai blog aku.

                 Di tepi badan aku juga terdapat sebuah kotak yang perbualan yang di beri nama JomBorak.Di situlah sahabat-sahabat blogger berinteraksi sesama mereka.Aku juga di pasang iklan nuffnang oleh tuan ku supaya aku lebih di kenali dan menarik perhatian orang untuk berkunjung ke blog aku.Sehingga kini tuan ku sudah menghasilkan lebih 70 nukilan di blog aku.

                  Akhir kata aku berharap blog aku dapat di terima umum,di kenali ramai dan menjadi blog terkenal.Aku amat menghargai segala usaha tuan ku yang berusaha menjadikan aku sesempurna yang boleh dan aku amat alu-alukan segala kritikan yang membina terhadap aku supaya aku dapat memperbaiki kekurangan yang ada.Semoga aku menjadi blog yang terhebat suatu hari nanti.

9 kaki blogger komen:

Kamil Kahar said...

thx akma sbb join contest karangan ni...n thx sbb vote taw...hehe...neway semoga impian akma utk jadi blogger terkenal termakbul...insyaAllah...

Pecinta pink^^ said...

hehe,,welcome:) harap2 masin mlut kamil:D

nur_za said...

gud luck dear

Pecinta pink^^ said...

Maseh za:)

Kamil Kahar said...

salam akma...kamil ada update tentang syarat dan hadiah baru...take note ye... :)

NuHaZahari said...

heyhooo! hee. goodluck! nuha datang jenguk dari contest yang sama :)

jemput jenguk :p

jejariberjiwa.blogspot.com/2012/04/contest-aku-sebuah-blog-by-kamil-kahar.html

Student Kecik said...

dah siggah blog akma :) best nye karangan..gud luck ;)

Noor Fatin said...

baru lagi rupanya. hehehehe bagus la. teruskan menulis blog k. belajar sikit2. insyallah! ;)

gudluck ye!

Unknown said...

Goodluck.. singgah sini..

www.siezuka.com

 
Copyright© All Rights Reserved by Akmaluv90@blogspot.com