Saturday, 4 August 2012

Saya Nak Kad Raya

Assalamualaikum..

Malam ni nak join segmen oleh CCI.Terpandang kan kad raya yang sangat comel ini lantas membuatkan saya terus ingin join..Syarat pun mudah ..So,tanpa fikir 25 kali..terus join..hakhak..Kalau korang nak join jugak,klik-klik link bawah tu okey..

            
                 KLIK UNTUK JOIN

TARIKH TUTUP: 5hb OGOS, 2011 jam 9.00 malam

Harap-harap CCI pilih saya ye  tau tau,hakhak..(^_^)

15 kaki blogger komen:

cci said...

hikhik...^_^ tq join... alolo... cam mengharap jerk.. :P ehhee.. kita tunggguuuuuuu... tau..tau...

dEdEQ dE wIshEs said...

SAYA NAK JUGAK .. AKMA BG SY KAD RAYA .. HAHAHA

rAIHan said...

selamat bersegmen. :)

Nur Atiqah Mohd Zaki said...

gud luck yerk akak..

shida'R said...

nak kad raya ke?? meh PM shida ma heheee :D

cikmisi leen said...

hehe~ gudluck tao =)

cikmisi pom join

fuZa said...

wah..banyak lah kad raya tahun ni...

fuZa said...

Tarikh tutup tu 5 Ogos 2012 kot??

Cik Nur said...

semoga berjaya Akma.. :)

Leeza dayasari [santai leeza] said...

waaa moga moga dpt lah awak.. hehehehe

AJIB said...

haha cantik lh kad raya tu,nak satu leh...:)

elyna mirsada said...

sy pn join gk,sbb kad ry tu nmpk cntk jer

Sally Yatiey said...

Goodluck~! :D

aisya said...

gudluck.. =)

aisyah humaira' said...

all the best :)

 
Copyright© All Rights Reserved by Akmaluv90@blogspot.com