Friday, 10 August 2012

Mencari Malam Lailatul Qadar

Assalamualaikum..

Diam tak diam kini kita sudah berada di 10 hari terakhir di bulan Ramadhan.10 malam terakhir Ramadhan merupakan Malam yang dilimpahi keberkatan dan keistimewaan yang harus direbut oleh umat Islam yang berpuasa.Ini kerana salah satu malam itu akan dinamakan lailatul qadar yang disebut lebih baik daripada 1,000 bulan.

Di bawah ini merupakan doa untuk malam Lailatul Qadar.Semoga kita mendapat lebih keberkatan dan di limpahi rahmat NYA di 10 malam terakhir Ramadhan.Sama-samalah kita tingkatkan segala amalan dan mudah-mudahan malam Lailatul Qadar menemui kta.Amin...



Credit:FB Ustaz Don

18 kaki blogger komen:

dEdEQ dE wIshEs said...

MUDAH2AN .. AMIN ..

✉ ¥ana Fauzi ✉ said...

Thanks share:))

Nick Nashram said...

10 malam terakhir penting..macam 10 minit dalam exam hall..berlumba2 tgn tu nak tulis jawapan..huhu..eh, camne nak buat pic tu bila tekan jadi besar??

Cik Rongoks said...

insyaallah ^^

Aiisyah Colourful said...

rasa sekejap masa berlalu.. tiba2 dah sampai ke penghujung Ramadhan.. semoga kita menjadi insan yg lebih baik

Leeza dayasari [santai leeza] said...

singgah sini.

kaishin said...

beruntungnya bg sesiapa yg dpt bertemu dgn malam lailatul qadar tu..

cci said...

syukran kalo kita terpilih dpt melihat lailatul qadar kan.. :)

.::: Princess MOMOY :::. said...

semoga bertambah amalan kita bersama. AMin

eimah siti said...

kejap ja kan....rasa mcm baru smlm ja 1 ramadhan...huhu....

Diari Muslimah said...

insyaAllah :)

http://diarimuslimah91.blogspot.com/2012/08/anugerah-cinta-tak-ternilai.html

KhaiRul Azmi said...

terima kasih coz share...nice....hhuhuh

KorN said...

smoga malam2 terakhir ramadhan memberi lebih keberkatan dalam hidup kita.. amin

Sally Yatiey said...

Thankyouuuu sharing :D

babycomel said...

bersama-sama kita mengejarnya,

shida'R said...

jom sama2 kite mgejar mlm yg dnntikn ni :)

Cik Nur said...

moga ramadhan kali ini kita bertuahkan...insyaALLAH...

Anonymous said...

anodybymn Terrell Suggs Black Jersey
Antoine Caldwell Jersey
DeMarco Murray Jersey
emboneeMorp

 
Copyright© All Rights Reserved by Akmaluv90@blogspot.com