Tuesday, 14 August 2012

Bersemangatlah wahai hati

Assalamualaikum..

Hari ni tak dapat nak taip panjang-panjang.Kepala pening plus sakit tekak.Sepanjang Ramadhan tahun ni dah 2 kali kesihatan ku agak tidak dalam keadaan yang baik..Tapi hari ni paling teruk rasanye,sakit kepala aka migrain yang dah lama tak datang,muncul tanpa di undang..Aih..Puas duk menahan,nak tidur tak boleh lelap mata.Nak makan ubat puasa..Alang-alang dah pukul berapa dah ni kan..sabar jelah..

Harap-harap boleh bertahan sampai detik 7.27 pm ni .Bersemangatlah wahai hatiku!!

            
                      Kata-kata semangat untuk diri sendiri

             
                       

26 kaki blogger komen:

dEdEQ dE wIshEs said...

DEAR .. REST KEWH ..

JAGE KCHATAN TU ..

JGN MEN PANAS N HUJAN ..

rAIHan said...

be tough dear..sikit je lagi..

AsmarArafad said...

Biasalah puasa cam tu la. Hatiku sering berkata-kata.

Pinky Aina said...

Macam bes, he* slamat malam

Che Rosliza Che mat said...

sabar2...dah dekat nak berbuka dah...

Eza Boom Boom :) said...

Get well soon dear :) :)

babycomel said...

bersabarlah duhai hati.. itu ujian dr tuhanmu,

Sally Yatiey said...

Kesiannya. Semoga cepat sembuh :)

AJIB said...

dugaan bulan puasa,ada hikmah Nya kan2...
tidur tu bagi cukup2 ye Cik Pink hehe...

shidaR said...

7.27 ade apa ma?? ma ok ke ..mkn ubat yer.. :)

AZRUL AZMI said...

Jom Join Kempen Berpakaian Sopan Di Tempat Awam... Jom La...

Mrs Velentine said...

semoga cepat sihat

Aidy Izzuddin said...

kesian dia tak sihat rupanya...
semoga cepat sembuh seperti sediakala..

Momo said...

3 hari kena gastrik.. bukak posa..makan..muntah balik... ohh..my.. mengerti perasaan mu..huhu

Edy Fee said...

sama2 lah jaga kesihatan.ehhe edy pon mnggu akhir ni sakit jew

Outbound di Malang said...

nice post :)
ditunggu kunjungan baliknya yaah ,

Aiisyah Colourful said...

semoga cpt sembuh.. bykkan berehat di bulan ramadhan ni.. syafakillah..

Cikgu Ma said...

moga sihat dan ceria dengan kedatangan syawal...

selamat hari raya...

http://qurratulain-pagaremas.blogspot.com/2012/08/di-kesempatan-ini.html

Hanif Idrus said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri!!!!!
Selamat bercuti dan jika pulang ke kampug hati-hati di jalanraya
Blog aku pun cuti gak ….hehhheeh
Tapi entri tetap ada sepanjang hari..
Cuma tak ler blogwalking …hahahahah
Selamat Hari Raya

the malay male said...

dugaan bulan puasa tu

Cik Nur said...

kalau boleh tahan teruskan..kalau tak, bukalah...jgn smpai mudarat diri...

eimah siti said...

dugaan masa berpuasa tuu...sabar la ye...

Cendol said...

semoga cepat2 lega n okey kak.nak raya dah ni.hmm moga dpermudahkan sgale urusan ^_^

Leeza dayasari [santai leeza] said...

moga ceria....
kembalilah ceria pada pencinta pink ini.......

kaishin said...

dugaan bulan ramadan kan..

selamat hari raya
maaf zahir dan batin :)

9n0L4 said...

sabor ye. sakit penghapus dosa. ;)

 
Copyright© All Rights Reserved by Akmaluv90@blogspot.com