Sunday, 5 August 2012

Bangga Dengan Dato Lee Chong Wei

Assalamualaikum..

Malam ni betul-betul sedih amat..hukhuk..Sedih dan sedih..Ini semua gara-gara tengok Dato Lee Chong Wei kalah main badminton..Serius sedih tengok Dato Lee Chong Wei main bermati-matian demi merealisasikan impian emas Negara.Tapi,nasib nasib tak menyelebahi beliau..Bukan rezeki beliau kan..Walaupun pahit untuk menerima tapi nak wat macam mana kan..Harus terima jugak..Dah lah Olimpik terakhir beliau..Lepas ni siapa lah lagi pemain Malaysia yang dapat menandingi Kehebatan Lee Chong Wei selepas ini..

Serius masa dah set 3 20-19 dah takut gila sampai lari tempat lain nak tengok..Hukhuk..Betapa liat nya Lin Dan untuk di kalahkan.Beliau dah berusaha sehingga ketitisan keringat yang terakhir.Siapa lah yang ingin kalah kan.Tapi itulah adat ada yang menang dan kalah.

Apa-apa pun Dato Lee Chong Wei tetap kebanggaan kita semua..Penyumbang pingat pertama Olimpik London 2012.Malaysia Boleh!!

           
                 Lee Chong Wei ternyata kecewa..

           
                 Di tenangkan oleh Jurulatih beliau
       
           
                Anda Wira Kebanggaan Negara!!

         


Credit Pic:(SUMBER)dan(SUMBER)
         

22 kaki blogger komen:

munirah :) said...

huhu..
serius sedih kan tgk dia kalah ?
T_T

Cik Nur said...

kecewa tu sudah tentulah kan..
tapi nak buat mcm mana, dah xde rezeki..apapun Lee Chong Wei tetap juara nombor satu kita.. :)

babycomel said...

chong wei tetap hebat di hati kita semua

inche hlovate said...

huahuahua... rasa nak nangis balik bila baca entry ni

fadh leyanie said...

sedih tgk chong wei kecewa,apa2 pn beliau dah bnyak berusaha.:)

cci said...

teruskan usaha dato lee... sumenya rezkikan.. beliau pon da usaha dengan keras.. ^_^

shida'R said...

xleh tgk org ngis mst nk ngis juga huhuhuh ^^

AJIB said...

hmm apepun usaha anda kami rakyat M'sia sentiasa menyokong adnda Dato' Lee Chong Wei...congrat:)
nx olimpik Lee Ajib Wau pula Cik Pink hehe:)

Nisa Shahrien said...

touched moment ever feel by all malaysians. he is so the hero :')

Miss NR said...

Hah? Dato' Lee Chong Wei kalah? Kesiannya...serius rasa macam nak lunyai-lunyai si Lindan tu!! EEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! Anyway akak, thanks share entry ni...sebab NR pun tak tahu apa-apa, sebab tak tengok semalam :) Teruskan meng-update berita-berita terkini :D

rAIHan said...

sedih tgk dia sedih,,,sob sob..:(

dEdEQ dE wIshEs said...

SABAU2 .. ADAT PERMAINAN .. ADA YG MENANG .. ADA YG KALAH ..

DLCW TETAP HERO MALAYSIA .. ^_^

Leeza dayasari [santai leeza] said...

kalah bergaya...

the malay male said...

takde rezeki

9n0L4 said...

sian die. nmpk sgt muke frust kan.

Mrs Velentine said...

tiada nasib bah..tp dia yg terbaek

Aiisyah Colourful said...

beliau tetap yang terbaik.. one in a million :-)

Pn. Sheila@CC said...

kalah bermaruah... apa pun dia tetap menang di hati kita...

Nurulee said...

Proud of Chong Wei. Sedih tgk dia T__T

http://thenurulee.blogspot.com/2012/08/proud-of-you-hero-of-malaysia-dlcw.html

trah zain said...

bangga dan sedih jgk..
tapi xkan pernah kecewa dgn Datuk..hoho
Jom kita luahkan terbitkan perasaan empati u Datuk!!
p/s:
berkobar2!!

Syazwana Mohd Zulkifeli said...

pape pon sy ttp bgga dgn LCW sbb dia b'usaha utk ngara:)
btw,sy pon lri mse 20-19 tu haha

eenie minniey said...

DLCW hebat ! sedih xp still salute dye, love my idol :)

 
Copyright© All Rights Reserved by Akmaluv90@blogspot.com