Wednesday, 1 August 2012

Giveaway : Saya Nak Kad Raya

Assalamualaikum..

Malam ni tetiba jadi rajin nak join segmen..Hakhak.So,dengan rasa rajin nya nak join segmen dari Miss Z.Lama dah di pelawa untuk join..tapi hari last sebelum segmen nak tamat barulah saya sempat nak join..So,segmen ni syarat agak senang je..Miss Z suruh buat pantun..

                     miss Z berceloteh
                              KLIK UNTUK JOIN
         

Pergi ke pekan membeli sejadah,
Pergi nya saya tanpa di suruh,
Lantas Sepuluh jari di susun indah,
Tanda maaf dipinta dari jauh.

Sebulan berpuasa mengerah tenaga,
Syawal kini tiba untuk di meriahkan,
Ketupat rendang menjadi hidangan seisi keluarga,
Selamat Hari Raya Saya ucapkan.

Aih-aih,,baru dua rangkap pantun dekat setengah jam pikir..Tu pun ayat pantun tunggang terbalik.Hahaha.Harap Miss Z sudi terima ye pantun yang entah tak nada kot..hehe.Hentam-hentam je ni ye Miss Z..

Tamat : 02/08/2012, jam 5 petang



26 kaki blogger komen:

I love Sleep said...

pandainya berpantun hehe~

babycomel said...

slmt bergiveaway ye ;)

Sally Yatiey said...

Goodluck :D

Cik Nur said...

oklah tu, boleh gak buat pantun... otak nur lagulah beku sudah..hihih

semoga berjaya ye akma.. :)

AZRUL AZMI said...

Hahaha... Pantun ke tu... Boleh la... hehehe... Kalau saya yang buat, tak jadi pantun jadi sajak pulak nanti...

Jom La Jalan2 Blog Saya...

shida'R said...

nk kad raya juga hehee :)
selamat bersegmen akma!!

KA ( Klik Aje! ) said...

FUSS kalau pantun nie memamng cnform leh menang...kalau Miss Z.Lama xpilih memang sah dye buta warna muahahahahaha.. caya laa pink soey lama x bw here..

aNiss :):) said...

GOOD LUCK dear :DD konpem menang sebab berpantun bagai nie :)

dEdEQ dE wIshEs said...

CAYA LA .. CAYA LA .. LEH JADIK CIKGU NIH .. HEHEHE ..

GUD LUCK DIE ..

HOPE DPT KAD RAYE LA AN AN .. HEHEHE

AJIB said...

hehe ok lh tu jnji smunya mngena...
ada lg ke kad raya hehe...

MISS Z BERCELOTEH said...

tenkiuu join,..

kita tengok siapa yang bertuah :)

rAIHan said...

wah siap berpantun..^^

lynn kamarul said...

nak join boleh.. hehe

lynn kamarul said...

nak join boleh.. hehe

Mrs Velentine said...

GUD LUCK

Leeza dayasari [santai leeza] said...

musim kad raya....
selama selamat selamat hari raya.

hazwan hairy said...

sana nak gak...hahaha

Mohd Billy said...

salam dr segmen sama hehehe

|| amira || said...

wah~ goodluck ! :)

Encik Atan said...

gud lak yo!....

aisya said...

sy pun join jugak.. hehe.. gudluck ye..

lynn kamarul said...

dr segmen sama. akak da join tau ...

lynn kamarul said...

dr segmen sama. akak da join tau ...

dyabunga said...

slmt bersegmen..pandainya pantun..:D

Nur Atiqah Mohd Zaki said...

gud luck akak! pandai akak berpantun

MISS Z BERCELOTEH said...

cekidauuuttt siapa yang bertuah!!

http://misszberceloteh.blogspot.com/2012/08/peserta-bertuah-giveaway-saya-nak-kad.html

 
Copyright© All Rights Reserved by Akmaluv90@blogspot.com